Gjest Gjest Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Nei, jeg ler ikke hvis folk faller. Hvis de faller kan de få vondt, og det er ikke morsomt for noen. Jeg prøver derimot å hjelpe. Hvis jeg ser fall på tv vinklet på en morsom måte kan jeg le, men ikke alltid - for noen ganger ser jeg det er vondt og da får jeg sug i magen og ikke snakk om at jeg synes det er morsomt da.
Gjest lissi32 Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Ler de selv ler jeg av det. Hvis ikke hjelper jeg dem opp igjen!
Gjest Sativa Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Nope, jeg ler ikke. Blir heller ille berørt samt sjekker at det gikk bra med den fallende personen. Hvis personen selv ler, kan jeg godt le litt jeg også. Jeg tryner en del selv, og blir rasende hvis noen ler.
Lipstick Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Jeg spruter av latter. Har alltid ledd godt av folk som mister balansen og faller, ser så fantastisk uelegant ut. Men jeg syns jo synd på de også, hjelper gjerne der det trengs, når jeg har samlet meg. Hehe.
Gjest Tweek Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Jeg ler, men jeg sjekker også at det går bra med vedkommende.
Gjest Gjest_Sina_* Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Jeg er en av de som ler. Det bare skjer og jeg klarer ikke å kontrollere det. Jeg ler fordi jeg blir redd. Ikke fordi at selve fallet er komisk. Det er skikkelig pinlig. Jeg har selv hatt et stygt fall slik at jeg måtte hentes av ambulanse. Om noen hadde ledd da ...
Gjenglemt sykkellås Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 En gang da det var skikkelig glatt ute, skulle jeg krysse et gangfelt. Foran meg gikk en gammel dame. På begge sider av feltet ventet biler på at vi skulle krysse veien. Den gamle damen falt midt i gangfeltet. Jeg hjelper henne opp. To skritt etterpå tryner jeg også. Fortsatt i gangfeltet. Jeg kommer meg raskt opp. Jeg forstår godt om noen i de ventende bilene lo da. Det må ha sett ganske komisk ut at to personer, helt uavhengig av hverandre, tryner med få sekunders mellomrom. Selv ler jeg sjelden av at folk snubler eller faller.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #9 Skrevet 21. november 2007 Jeg ramlet skikkelig her for noen måneder siden, og må ha sett kjempe dum ut. Da skjønner jeg godt at de som gikk forbi begynte å smile litt for seg selv, men jeg syns ikke det var greit at ingen av de som gikk forbi spurte hvordan det gikk. Jeg slo meg ganske kraftig, og fikk en kraftig forstuing (måtte til legen). Ble litt skuffet over folk. Men at de lo av meg, det skjønner jeg Selv ler jeg om det er folk jeg kjenner godt som faller, og jeg vet at de tåler det. Men kun om det er et litt artig fall.
Gjest Wolfmoon Skrevet 21. november 2007 #10 Skrevet 21. november 2007 Med tanke på at jeg alltid ler av meg selv hvis jeg faller og synes det er ustyrtelig morsomt, så synes jeg ikke det gjør noe særlig om folk ler av meg. Når andre faller, er jeg litt mer forsiktig og sjekker at det går bra før jeg begynner å le
Gjest Bond Skrevet 21. november 2007 #11 Skrevet 21. november 2007 som noen andre har sagt og, det spørs hvem som faller og hvordan det skjer. jeg ler som oftest selv når jeg faller, så i visse tilfeller tror jeg at det er greit. men hvis det er noen som får det skikkelig ondt, da er det ikke noe fint.
Paradokset Skrevet 21. november 2007 #12 Skrevet 21. november 2007 Jeg tryner en del selv, og blir rasende hvis noen ler. Dere er de morsomste å le av.....
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #13 Skrevet 21. november 2007 Hvis det ikke ser ut som om de slår seg ler jeg, men jeg snur meg vekk så de ikke ser det. Her hin dagen var det en som snublet i sine egne bein, ravet bortover fortanet mens armene gikk som vindmøller, før han måtte gi etter for tyngdekraften og gikk rett i bakken. Jeg trodde jeg skulle dø på meg. Jeg ristet sånn av tilbakeholdt latterkrampe at han garantert må ha sett det, men jeg lo ham ikke opp i trynet med vilje. Hehe, er ikke så lenge siden jeg skled på isen selv, forann en hel barnehage ute på aketur. Bena forsvant rett opp i luften så jeg landet solid på baken. DA var det ikke akkurat fritt for leing og peking da..
Gjest Gjest_Peach_* Skrevet 21. november 2007 #14 Skrevet 21. november 2007 Jeg har aldri sett det morsomme i at folk faller. Dessuten kan de ha skadet seg, og det er i alle fall ikke morsomt. Nei, jeg ler ikke.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. november 2007 #15 Skrevet 21. november 2007 Morsomt det der med hvordan hjernen vaar oppfatter forskjellig hva som er komisk. Jeg har en venninne som syns det er ustyrtelig morsomt nar folk snubler, faller, slaar hodet sitt opp i et eller annet osv, mens jeg ikke ser det morsomme i det. Det har ingenting med at jeg er spesielt snill og god i forhold til henne. Nar det gjelder andre ting derimot, sa har vi ofte samme humor.
Gjest puselabb Skrevet 21. november 2007 #16 Skrevet 21. november 2007 Ja! Klarer rett og slett ikke la vær, det er noe av det morsomste og pinligste jeg ser når folk "mister kontrollen" på den måten. Men synes ikke det er noe morsomt å se det på tv, det blir ikke helt min humor, synes bare det er kjedelig.
Gjest Heloise Skrevet 21. november 2007 #17 Skrevet 21. november 2007 Gjør du det? Neeei, har ikek for vane å gjøre det. Men ler når jeg eller kjæresten/venner faller og det ikke er alvorlig da
Gjest Tulipa Skrevet 21. november 2007 #18 Skrevet 21. november 2007 Ja - jeg ler .. men så er jeg den første til å le av meg selv og når jeg faller ..
Gjest Joker'n Skrevet 21. november 2007 #19 Skrevet 21. november 2007 Jeg ler dersom det går bra med vedkommende. Jeg kan bare ikke dy meg. Men så ler jeg når jeg tryner sjæl og.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå