Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Smurfine
Skrevet

Pappa'n til barnet mitt kommer en gang i uken for å treffe ungen.

2 ganger ¨nå så har damen han ringt mens han er her.

idag var det sms i tillegg. Kan ikke dette samværet med barnet være i fred. Hun har tid rett som det er å treffe han.

Hva kan jeg gjøre uten at pappa'n blir sur og tror jeg er sjalu.

Merker på barnet blir urolig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal ikke gjøre noen ting, for du har ingenting med det.

Skrevet

Du kan selvfølgelig ta det opp med barnefaren, men velg dine slag med omhu. Er det barnet som blir urolig eller er det deg?

Gjest Smurfine
Skrevet

Vasket klær i annet rom å så hører jeg barnet grine.

Løper inn da å sjekker.

Skrevet

Men hva er problemet med at han snakker med dama si? Hvorfor plager det deg?

Gjest Smurfine
Skrevet

Barnet lå grinet, da er det viktigere å trøste det.

Enn å prate med den andre person.

Skrevet

barn gråter, om det er med mor eller far.

la han trøste barnet sitt selv, hold deg på vaskerommet. tenk hvor fælt det må være for han at du popper ut hver gang ungen griner. er det noe ille seriøst tror jeg han hadde ropt på deg.

dessuten tror jeg barnet vil at far skal være lykkelig, og det høres det ut som siden kjærsten ringer ofte :)

Skrevet

Barn blir ikke utolige fori om telefonen ringer eller fordi man får en sms. Så lenge han er oppmerksom på barnet har dette ingenting å si. Dess uten er det bare telefoner fra dama som plager deg, jeg antar at han sikkert får telefoner og ikke minst sms fra andre også en gang i blandt og det ser jeg ikke at du reagerer på. Du reagerer på at det er kjæresten og er sjalu enkelt og greit.

La pappa være i fred sammen med barnet du. Om barnet gråter (aom det alltid vil gjøre av og til uten at det er pappas feil) la han få mulighet til å trøste barnet selv.

Gjest Smurfine
Skrevet

Hadde bare vært så enkelt når tlf er viktigere bare la barnet ligge der. Gå ut av rommet,så måtte jeg trøste ungen selv

Gjest Gjest_charlie_*
Skrevet

nei, jeg er enig med ts... den stunden far og barn har sammen, bør være deres. da bør barnet føle seg 100% i fokus. jeg gjør jo samme greia selv... når barnet kommer hjem fra barnehagen, skrus mobilen på lydløs, og forblir slik til barnet har lagt seg. ingenting er så viktig at det ikke kan vente. ihvertfall ikke når det gjentas hver bidige gang faren skal være sammen med barnet sitt. for meg virker det som om den nåværende kjæresten er sjalu, og usikker på hva som foregår. og det skjønner jeg, jo... kjæresten hennes tilbringer tid med de to som skulle vært familien hans, på en måte.

Skrevet

Ja, kan godt hende hun gjør det for å markere seg. Jeg tror det lureste du gjør er å overse det, kan det ikke være lurt at du går ut å handler eller noe når han er der? Er sikkert vanskelig å gi slipp når du er der selv.

Skrevet

Er det rart det er krig i verden..? :roll:

Gled deg til den dagen (som snart kommer) da samværet ikke skal skje i ditt hjem lenger. Hva skal du ergre deg over da?

Skrevet
Hadde bare vært så enkelt når tlf er viktigere bare la barnet ligge der. Gå ut av rommet,så måtte jeg trøste ungen selv

Men da er jo problemet at faren ikke bryr seg og ikke at det er kjæresten som ringer.

Få pappa til p bry seg mer om barent heller du enn å klage på telefonen. Hvorfor er han egentlig hos dere en gang i uka? Har dere ikke normal samværsavtale om at han skal ha barnet annehver helg og en kveld i uka? Da skal dere vel ikke være hjemme hos deg?

Gjest Smurfine
Skrevet

Ammer barnet, jeg hadde ikke hengt meg opp i tlf.

Om barnet ikke hdde gråtet så lenge og pappa'n forsvinner ut døra.

For å snakke,jeg går til et annet sted av huset. NÅR han og barnet skal få være alene,en gang måtte han ha hjelp.

Skrevet

Du får stole på at pappa er i stadn til å ta seg av barnet dere har sammen like mye som deg.

Kanskje det greieste er at du ikke er der når far skal være sammen med barnet.

Ta deg en tur ut.

Skrevet

Tråden ryddet.

Scorpina

-mod-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...