Gå til innhold

60 års gave til mamma..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvor dette hører hjemme, men prøver her.

Mamma fyller snart 60 år, hun er verdens beste mamma som alltid stiller opp og fortjener virkelig en fin gave. Men hun er som mødre flest og ønsker seg aldri noe til seg selv..

Noen som har noen fine gave tips å komme med???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingene forslag til gave, men vil tipse om juleforumet her inne har mange gave forslag

Skrevet

Jeg ville ha satset på noe personlig.

Kanskje noe luksus som hun aldri koster på seg selv.

Billetter til konsert, revy, teaterstykke mm

Gavekort på restaurant

Hudpleieprodukter

Spa

Gavekort hos hudpleier

Skrevet

Hva med å ta en jentetur sammen? Enten på et spahotell eller en storbyhelg?

Skrevet

Jeg har en mor som er på samme måte. Hun ønsker seg sjelden noe til seg selv. Hun fylte 60 år i fjor og hadde ingen spesielle ønsker. Hun hadde lyst til å ta en datakurs for å lære seg litt, da hun aldri har tatt i en datamaskin før. Vi tok en sjanse og kjøpte laptop til henne. Det var full klaff, nå får vi henne nesten ikke bort fra pc'n :ler: I og med at jeg ikke vet hvordan type moren din er så er det vanskelig å vite hva hun vil like, men for oss var det iallefall full klaff med å kjøpe noe totalt uventet for henne. Hun fikk også en ny hobby.

Skrevet

Hele familien (mann og to barn med samboere) gikk sammen om en familietur til Danmark da moren min ble 60. Det tror jeg hun satte veldig stor pris på. Både det å endelig få kommet seg til Skagen (hun har ønsket seg dit i ihvertfall 20 år), og det å føle at familien var samlet igjen, inkludert de nye "medlemmene"

Er det et sted hun lenge har pratet om å reise til som familien kan gå sammen om? Ellers synes jeg en spa-tur for dere to høres ut som en veldig koselig ide. Det finnes mange bra steder i både Norge og Sverige, og de har fra tid til annen spesialtilbud.

Hvis du ikke vil bruke fult så mye penger ville jeg kanskje ha invitert henne ut på teater og enkel middag. Eller hva med et kurs i noe morsomt, f.eks kurvfletting?

Gjest Gjest_humla_*
Skrevet

hei på deg! har vært i samme dilemma selv.

jeg og min søster gav henne gavekort på familiefotografering.

hun tok med seg mann og barnebarn og bildet er nå et minne for mange generasjoner. kjempe koselig gave til en som har alt!!

Skrevet

Har hun noen interesser? Da min mor fylte 60 spleiset den nærmeste familien på et drivhus til henne.

En slektning fikk bunad av sine barn og mann.

Jeg kjenner ikke moren din, men hun er kanskje av den typen som synes det er for galt at noen skal bruke masse penger på henne.

En 60-årsdag er derfor absolutt anledningen for å slå på stortromma for mamma om man har mulighet til det, særlig om man går flere sammen.

Tenk godt etter, det er sikkert noe hun drømmer om, men som hun kanskje er for beskjeden til å gi uttrykk for.

Skrevet

Jeg lurte på hva jeg skulle gi til min bestemor til jul og kom over en nettside som heter www.eldreforeldre.no. En side hvor du kan få svar på det du lurer på når du har eldre foreldre.

Der var det mange gode julegavetips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...