Gjest Donna Skrevet 13. april 2003 #1 Del Skrevet 13. april 2003 Her om dagen oppdaget jeg at mikrobølgeovnen ikke lenger piper når jeg trykker på tastene. Den piper heller ikke når den er ferdig. Dette virker merkelig- er den rett og slett ødelagt? Den virker som den skal bortsett fra den manglende pipingen ....(ja og manglende lys ja ---kan man skifte pære i en microbølgeovn?) Har hatt den i skal vi se *teller på fingrene* iallefall 8 år. Det er en sånn der lang sak med talltaster og valg på den ene siden. Ikke roterende tallerken. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 13. april 2003 #2 Del Skrevet 13. april 2003 Kan det være en sikring i microbølgeovnen som har gått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 14. april 2003 #3 Del Skrevet 14. april 2003 sikring altså ......hm ....visste ikke det var sikringer i microbølgeovner engang jeg :oops: Får se etter da ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå