Gå til innhold

Overeksponert!

Anbefalte innlegg

Gjest gjestebruker
Skrevet

Har et problem med typen min som går med tissen ute altfor store deler av dagen. Jeg er faktisk drit lei, og gremmes hver gang jeg ser den. Ser han på tv, har han den ute og tar på den, slapper han av, likeså, går gjennom huset med henda i buksa og tar på seg selv, legger seg om kvelden, middagslur, whatever og koser med seg selv. Jeg er lei!!!! Er det normalt? En menn slik, eller??? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, har jeg aldri hørt om før :-) Ikke dermed sagt at det ikke er normalt... men jeg har ihvertfall ikke opplevd noe sånt. Tar han den ut når han ser på TV??? Har du sagt noe til han om dette?

Skrevet
Hehe, har jeg aldri hørt om før :-) Ikke dermed sagt at det ikke er normalt... men jeg har ihvertfall ikke opplevd noe sånt. Tar han den ut når han ser på TV??? Har du sagt noe til han om dette?

Jada, har å klart klaget på det, men det bryr han seg ikke om gitt... Det går på forholdet løs!

Skrevet

Be han gjøre det på bussen, på jobben, osv, for det er da så naturlig for han?

Gjest StockDama
Skrevet

Har sett mange gutter gjøre det....når de er rundt 2-3 år......

Men voksne menn? sært..be han skjerpe seg =p

Skrevet

Nei, uff, dette høres sprøtt ut. :ler: Når fikk han den vanen? Er vel ikke noe han er oppdratt med? Er sikkert godt for han å ha den ute i det fri, men såklart det er sjenerende for deg, ikke minst uhygenisk. Hva skjer om du ber han slutte med det der da?

Jeg sier ikke at han er unormal, men det er nok i alle fall meget uvanlig å holde på sånn med folk tilstede i alle fall.

Skrevet

Du får si som man sier til barn "det er bra at du koser med deg selv, men det er noe du kan gjøre når du er alene på badet eller på soverommet". :fnise:

Skrevet
Har et problem med typen min som går med tissen ute altfor store deler av dagen. Jeg er faktisk drit lei, og gremmes hver gang jeg ser den. Ser han på tv, har han den ute og tar på den, slapper han av, likeså, går gjennom huset med henda i buksa og tar på seg selv, legger seg om kvelden, middagslur, whatever og koser med seg selv. Jeg er lei!!!! Er det normalt? En menn slik, eller??? :sjenert:

Eksen min var akkurat sånn, tok seg på tissen hele tiden så fremt ingen andre enn jeg var der.

Jeg ble så lei! Nå er jeg blitt super-sensitiv ovenfor slik oppførsel, og er SÅ glad typen min har et totalt annerledes forhold til snoppen sin enn det eksen hadde...

Jeg veit hvordan det er, for meg ble det bare for mye rett og slett :)

Skrevet

Det er jo bare en kroppsdel. Hvorfor er det sånn at det er greit å vise bare visse deler av kroppen, men ikke andre? Når jeg er alene hjemme går jeg ofte naken. :P

Skrevet
Det er jo bare en kroppsdel. Hvorfor er det sånn at det er greit å vise bare visse deler av kroppen, men ikke andre? Når jeg er alene hjemme går jeg ofte naken. :P

Ja, en mann ville sikkert bare synes at det er hyggelig at du går naken og gnir deg en viss plass hele dagen :ler:

Skrevet

Ja, så hvorfor gjør ikke vi det? Jeg tror det har med tillærte kjønnsrollemønstre å gjøre.

Skrevet
Ja, så hvorfor gjør ikke vi det? Jeg tror det har med tillærte kjønnsrollemønstre å gjøre.

Jeg tror det har med skikk og bruk å gjøre jeg. Man gjør tisser heller ikke offentlig! Eller, jeg er i alle fall glad for at vi er opplært til ikke å gjøre det...

Skrevet (endret)

Jeg er ikke prippen, men synes ikke det er OK at jeg eller typen går runt og tafser oss selv på kjønnet hele dagen.

Hva man gjør når man er alene er en ting, men blir litt mye "kjønnsorgan" for min del når typen (altså, eksen...) valser rundt og gnir seg på kjeppen/klinkekulene og etterpå lukter på hånden, for å kommentere hvor godt det lukter, hele tiden, hver dag... :forvirret:

Men det er vel bare meg det er noe galt med :fnise:

Endret av Heloise
Skrevet

Mye mulig det har sammenheng med kulturelt betingede tillærte regler for skikk og bruk, men at det har sammenheng med kjønnsrollemønster må du forklare litt nærmere. Det er vel ikke mer sosialt akseptert at menn onanerer ved middagsbordet enn at kvinner gjør det?

Og om det er en tillært kulturell greie, så er vel ikke det et tegn på at det er en dum norm? Ingen samfunn er vel uten normer og regler? Og i alle kulturer gjelder vel at man risikerer å bli sett litt rart på om man gir f... i de sosiale spillereglene. De fleste har ulike grenser for hva man gjør alene, sammen med de nærmeste og public. Regner ikke med at du går naken rundt hjemme hvis rørleggeren kommer for å fikse vasken?

Skrevet (endret)

Jeg gjør meg litt vrang her. :) En penis er jo bare en del av kroppen, men det er et område vi må skjule. Hvorfor? Jeg synes det er interessant hva som er sosialt akseptabelt.

Grunnen til at jeg begynte å snakke om kjønnsrollemønster er at det i noen familier er slik at jentebarn ikke får lov til å tafse på kjønnsorganene sine, mens at det blir sett på søtt søtt at guttebarn gjør det.

Endret av Pax
Skrevet
Jeg gjør meg litt vrang her. :) En penis er jo bare en del av kroppen, men det er et område vi må skjule. Hvorfor? Jeg synes det er interessant hva som er sosialt akseptabelt.

Grunnen til at jeg begynte å snakke om kjønnsrollemønster er at det i noen familier er slik at jentebarn ikke får lov til å tafse på kjønnsorganene sine, mens at det blir sett på søtt søtt at guttebarn gjør det.

I voksen alder er det motsatt - ingen ville hatt mye imot om en ung kvinne tafset seg på kjønnsorganet til allemannsskue. Hvis jeg hadde gjort det derimot, ville det bært rett på glattcelle.

Skrevet

Nei nei! Har ikke noe imot å gå rundt naken hjemme, eller at typen gjør det, men den ekstreme "tafsingen" eksen holdt på med (og det som TS nevner) er litt for mye i lengden.

Og barn som "utforsker" kroppen, det må de da få lov til.

Husker jeg gjorde det da jeg var liten. Satt med speil og tittet "der nede" midt på stuegulvet hos besteforeldrene mine. Bestemoren min sa noe til moren min om "Får hun lov til å gjøre det der her inne?" men jeg tror jeg fikk sitte ifred. Fikk ikke kjeft eller noe...

Men var jo ikke akkurat noe jeg fortsatte å gjøre midt i stua til andre som voksen heller :P

Jeg synes ikke barn skal få kjeft, men midt under middagsselskapet med hele slekta kan det være greit om de ikke kler av seg og begynner å surre med sakene :P hehe.

Skrevet

Jeg synes det er forskjell på å f eks gå naken hjemme versus å ta på kjønnsorganene "hele tiden", og/eller ta fram bare kjønnsorganet slik det virker som kjæresten til trådstarter gjør. Det tyder på at han har et (unormalt) stort fokus på dette selv, ikke at han har et avslappet forhold til kroppen sin. For meg virker det i hvert fall mer naturlig/sunt/avslappet å gå naken hjemme, selv om jeg stort sett ikke gjør det selv, enn å dra snoppen ut av buksa og klemme på den straks man er på tomannshånd...

Skrevet

Har aldri hørt at det er søtt at guttebarn gjør det. Men der har vi kanskje forklaringen på at gutter kan finne på å gjøre det i voksen alder. De har i visse familier fått vite at det er søtt... :hoho:

Jeg fikk på min side en sjokkopplevelse av dimensjoner da jeg var 14. Ei venninne av meg leide leilighet hos en gammel mann gratis mot at hun laget middag og vasket for han. Og ""gammer`n" satt alltid med tissen ute. Jeg syntes ikke at det var noe spesielt søtt. Og jeg synes slett ikke noe om at dette skal bli eller være naturlig og sosialt akseptabelt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...