Gjest Gjest_pia_* Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Hørte på et reiseprogram på radio om en bookingside på nett hvor man kunne booke hoteller til halv pris. Man fikk vite antall stjerner og en omtale av hotellet før man booket, men fikk navn og eksakt adresse til hotellet først etter at man hadde betalt. Noen som vet hva slags nettside dette er?
canica Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Det er flere steder du kan gjøre det. Jeg har brukt hotwire.com en del med veldig gode erfaringer. Har derimot kun benyttet dem når jeg skal ha hotell i usa. Vurderte å bruke dem sist vi var i Italia, men områdeinndelingen var for stor der så vi ville ikke kunne være garantert hotell i den delen av sentrum vi ønsket å være. Reisefeber.no har noe lignende som de kaller "top secret" hoteller.
Smørblomsten Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 (endret) Hørte på et reiseprogram på radio om en bookingside på nett hvor man kunne booke hoteller til halv pris. Man fikk vite antall stjerner og en omtale av hotellet før man booket, men fikk navn og eksakt adresse til hotellet først etter at man hadde betalt. Noen som vet hva slags nettside dette er? Reisefeber.no http://www.reisefeber.no/no/product/cgi-bi...hotels_new.html Endret 20. november 2007 av Smørblomsten
gard Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Jeg er ikke sikker på om du får hoteller for halv pris. Jeg brukte Reisefeber sin Secret hotels i sommer da vi dro til Firenze (se reisebrev http://gardkarlsen.com/florence_italy_travelogue.htm ) og det ser ut som vi sparte litt penger iallefall :-)
foolish Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Vi var lure og ikke bestilte hotell, fy flate så billig man kan få det om man tar det face 2 face. Og i sesonger som nå er det ikke vanskelig å få tak i hotell. Bare pass på om du skal til USA, husk å ha et hotellnavn med adresse når du skal "emigrere" deg til landet. Etter 11.9 har de blitt super strenge på at turister ikke får lov til å dra inn til landet uten å vite hvor man skal bo. Når jeg tenker meg om så er det kanskje en safety å ha booket hotell om man har med barn...? Så mitt tips går i hvertfall til den garde som kan bo litt hvor som helst for en super billig penge. Selv reiste jeg med far og vi fant et fint, stort og hyggelig hotell i Kissimee (Florida) for kun 250$ i 10 dager med to king size bed, stort rom, kjøleskap, mikro, tv, romvask og nye håndkler hver dag
Gjest TS Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Takk for svar! Skal sjekke ut de to nettstedene :o) Når det gjelder å møte opp på hotellet å få bra pris. Prøvde den taktikken 3 uker på bilferie i Europa i sommer. Ble ikke noe billigere for oss, men hører jo stadig om folk som får billig hotellovernatting på den måten....
foolish Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Nå skal det sies at når man kommer til et hotell i populære sesonger, kan man være så uheldig å få det dyrere når man skal ha rommet asap.
Gjest Blondie65 Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 Her er mitt tips: Finn hotellet på internett. Kontakt hotellet direkte og be om konkret pris for de konkrete nettene dere skal bo der. Det er ALLTID det billigste. Alle reisebyråer (inkl. disse internettsidene) skal ha provisjon av hotellene i dyre dommer og dermed blir prisen ofte svært høy for den reisende. Jeg bestilte hotell i Thailand på denne måten og var superfornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå