Gå til innhold

Hvor mye drikker du på en utekveld?

Hvor mye drikker du på en utekveld når du ikke skal på jobb?  

1 stemme

1. 1. Hvor mye drikker du på en utekveld når du ikke skal på jobb?

• En til tre halvlitere
      8
    • Tre til fire halvlitere
      2
    • Fire til seks halvlitere
      8
    • Seks til syv halvlitere
      6
    • Syv til ni halvlitere
      4

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor mye drikker du på en utekveld på byen?

Selv varierer jeg mellom tre og syv halvlitere, ettersom hvor lenge kvelden varer, om jeg spiser osv.

Og blir du full noen ganger? (Det har hendt...)

Skriver øl/halvlitere i avstemningen, kan omregnes. En halvliter er vel litt mer enn et glass vin? (10 %??)... og cirka like mye som en drink (eller ti prosent mer).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette med forspiel?

I så fall drikker jeg sikkert en 10-12 flasker rusbrus hjemme og litt til på byn. Ikke neo særlig med enn 3-4 drinker ute.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er med alt. Fra den første til du går og legger deg...

Gjest dorian
Skrevet

Litt tynt med alternativer her :ler:

Hva med oss som drikker et par flasker rødvin?

dorian :sjarmor:

Skrevet

Du må regne ut Dorian, herlighet az. :briller:

Skrevet

vi drikker ikke halvlitere!!! vi er damer med klasse!!!! :sjarmor:

til meg max 5-6 cocktails eller 1.2 liter hvitvin

Gjest Étoile
Skrevet

Spørs om det bare er pub/cafè kos eller en skikkelig tur på byen... men ca en flaske vin... Hvis det er øl det går i så er det vel max. 6-7 halvlitere før jeg tar kvelden...

Skrevet

Lisle: snakk for deg selv. :wink:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Ingen unge damer sitter å pimper øl ute på byen- det er for billig og simpelt ikke sant Lisle?

Minnie

Skrevet

Tilsvarer fire halvlitere da en flaske vin? Min beskjeden hoderegning kom så langt men ikke lenger ...

Eller for å si det på en annen måte - (eller den samme bare omvendt tro? :roll: ) Hvor mye mye øl må man drikke for å tilsvare en flaske med vin i % om det går an å rekne det slik da? Nei det går vel ikke - for vin er jo dobbelt så sterkt som øl er det ikke? og da må man gange eller...eh .. :oops: :o

Skrevet

Jeg har heller aldri påstått jeg er dame, takk og pris for det.

Jeg takker heller ja til en hjerne. :hoho:

Skrevet

Jeg hadde ikke greid å få nedpå store mengder med øl. For det første så liker jeg ikke smaken - og for det andre så må man jo løpe frem og tilbake til toalettet flere ganger i timen for å tisse :o

:wink:

Skrevet

Drikker ikke øl jeg heller, men gjorde det før jeg fikk unger.

Skrevet

Hmm, veldig glad i øl jeg, om jeg kan si det her inne. Billig og simpel er noe jeg forbinder med noe annet enn å kose seg med en øl eller tre på byen...

Jeg drikker ca 3-4 halvlitere på vorspiel, og kanskje en ute. Drikker lite etter vorspielet, med tanke på formen dagen etter. Ingen vits å legge seg på stigene rus kl halv fire om natta...

Skrevet

Om jeg er på vorspiel (og drikker -det er ganske ofte jeg er både på vorspiel og på byen uten å drikke), så drikker jeg kanskje 3/4 fl. rødvin, eller 3-4 flasker cider. På byen drikker jeg max 2 flasker cider, og/eller 2 glass rødvin eller en cider og en drink.

Men som sagt drikker jeg svært lite -er uhyre sjelden jeg er full. Drikker mer for å kose meg. Nam! Nam! Hjemmelaget solbærbrennevin med gresk lynghonning i!! :wink:

Nelle :briller:

Skrevet

Øl!!! Det hører til på puben, sammen med andre damer og gutta.

Av og til en, noen ganger tre, fire. Og atter andre ganger seks, sju. Etter som hvor lenge, hva som skjer neste dag, hvor koselig osv. Sjelden jeg tar øl før jeg går ut, men hender om jeg er på besøk/har besøk.

Skrevet
Jeg har heller aldri påstått jeg er dame, takk og pris for det.  

Jeg takker heller ja til en hjerne.  :hoho:

insinuerer du at damer ikke har hjerne? :roll:

jeg drikker mye heller noe som er godt og stilfult istedetfor en diger mugge øl...

Gjest Anonymous
Skrevet

Drikker ikke øl :oops:

Det jeg får nedpå en kveld ute er

1 flaske med hvitvin drikker denne før byturen

og ev 1-3 rusbrus ute på byen

Drikker sjelden mer enn 1 vin,

synes ikke det er gøy og være full,

bare litt beruset. :hoho:

Skrevet

Jeg drikker ikke øl jeg..... :x

Da tar jeg heller en flaske hvitvin på vorspiel og et par drinker på by'en. Men det hender det blir mer, og ja, det hender jeg blir skikkelig full som en alke......very ladylike :-?

Skrevet

Er litt fjern :oops:

2 gang jeg glemte og logge meg på i dag. :hoho:

Derfor går jeg ut og spiser nå

Ha en fin ettermiddag alle :briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...