Netten Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Jeg sliter med at jeg alltid blir så brun inni hendene når jeg bruker selvbrunigskrem - til tross for at jeg vasker dem mange ganger under påføring... Den tørker veldig fort den selvbruningskremen... Noen tips til hva jeg kan gjøre? Og har noen tips til hvordan man kan fjerne/minske hvis skaden allerede er skjedd?? Takker for svar!
Gjest Pax Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Det blir jeg også, fordi jeg glemmer stadig å kjøpe hansker.
Netten Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 Det blir jeg også, fordi jeg glemmer stadig å kjøpe hansker. Hvilken type hansker? Ser for meg at det blir vanskelig å smøre det fint utover med vanlige plasthansker...
Gjest marihan Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Har lest et sted at sitron skal fungere for å få vekk uønsket farge inne hendene.. Har ikke prøvd dette selv, men kanskje verdt å prøve
Grønt blad Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Du kan prøve å "skrubbe" vekk fargen.
Gjest Blondie65 Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Bruk latex hansker. Nå er det kommet selvbruningsservietter. De skal visst være helt fantastiske.
Gjest Elfrida Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 Latekshansker funker veldig bra syns jeg. Ellers har body shop en egen vott til påføring av sånt som jeg likte godt.
Gjest nextlife Skrevet 21. november 2007 #9 Skrevet 21. november 2007 Er det ikke slik at du har hansker hjemme, prøv å ta kremen på en vattdott eller en makeupsvamp. Har du bliit brun på hendene, skyll under vann og gni de godt inn med bakepulver, skyll av. Smør med handkrem etterpå
Netten Skrevet 21. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. november 2007 Tusen takk for mange bra tips!
Miel Skrevet 21. november 2007 #11 Skrevet 21. november 2007 Den votten fra Body Shop er super, bare vær obs på at du vil trenge noe større mengder krem ved hver påføring, for votten absorberer bittelitt. Men den kan vaskes, og varer en evighet, og du skal være bra klønete om du klarer å bli skjoldete når du bruker den.
Gjest Audrey Horne Skrevet 21. november 2007 #12 Skrevet 21. november 2007 Jeg smører meg skikkelig inn på hendene med en fet håndkrem eller annen fet krem før jeg påfører selvbruning. Aldri hatt problemet med brune håndflater .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå