Gjest Catwoman Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 noen om har et bra merke å anbefale?
Gjest Audrey Horne Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Guerlain er en klassiker når det kommer til solpudder. Det jeg har derfra er uten skimmer, ganske lyst og passer bra til vinterbruk. Jeg har også fra Chanel, veldig fint men siden det er noe skimmer i det synes jeg der passer best til sommerbruk eller til en kveld.
snooops Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Nars Laguna!! Helt naturlig farge, bittelitt skimmer, men det er ikke synlig på huden.
Corrazy Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Om du ikke nødvendigvis er ute etter de store merkene har Everyday minerals noen gode, billige solpudder; Soft bronzer er veldig lys. Leste et sted at noen ville kalle den "winter bronzer" eller noe sånt. Gir en fin glød til blek vinterhud uten at det blir for mye, om du skjønner hva jeg mener. Sparkle bronzer er veldig fin med litt skimmer. Den er mørkere enn soft bronzer. Litt mer typisk solpudder. Noe av det fine med disse er at om du kjøper dem så har du ikke tapt så mye om du ikke er fornøyd. Du kan og bestille som en del av et gratis prøvesett. everydayminerals.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå