Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2003 #1 Skrevet 13. april 2003 Er det noen her inne som gikk på Dong Quai før de ble gravid? Har det hjulpet mange å bli gravid? Er det noen som går på det nå for å bli gravid? Hjelper den mot lange og uregelmessige menstrasjoner og sjelden EL? For jeg har det slikt,lange sykluser og ingen EL.. Har pcos og tror nok at kiloene mine har noe å si på at jeg ikke blir gravid men jeg klarer ikke å slanke meg Og jeg vil bli gravid nå så kan jeg prøve Dong Quai? Er dette noe for meg? Har vært prøver i 16 mnd nå,er lei nå. Vil bli gravid! Vet dere hva den koster? Og får jeg kjøpt den i helsekosten?
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2003 #2 Skrevet 13. april 2003 Ingen av de 24 som har lest innlegge mitt som har vært borti dette?
Sheba Skrevet 14. april 2003 #4 Skrevet 14. april 2003 Ikke jeg heller. Men er det noe som virker, så vil jeg gjerne høre mer om det! Anyone? :D
Furstina Skrevet 14. april 2003 #5 Skrevet 14. april 2003 Aldrig hört om det jag heller... Vad är det för nåt? Slankningsmedel eller fertilitetsmedel eller?
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2003 #6 Skrevet 14. april 2003 Dong Quai skal stabilisere syklusen og fremme eggløsning eller noe sånt.Fås kjøpt i helsekostbutikker og koster 164 kr. Du skal ta 4 tabletter til dagen. Jeg leste om det på www.snartgravid.com Der står det en god del mer om produktet. http://www.snartgravid.com/plassen/message....asp?1050262041
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå