Gjest Gjest Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Spørsmålet er: Kaptein James Cook drog på tre reiser jorden rundt, under en av turene døde han. På hvilken?
Gjest Chrizzy Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Jeg tok den på 2. og 3. klassingene mine og de tok den begge to
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 nice try! Skolerelatert??=) Nei, bare en morsom test jeg ville dele med dere.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Andre. Så laget de boksemat av ham og spiste ham på tredje.
Gjest Silmarill Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Han må jo ha daua på den tredje reisen, hvordan ellers kunne han ha vært med på de andre 2.... det er mitt svar da
Gjest Pax Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Han må jo ha daua på den tredje reisen, hvordan ellers kunne han ha vært med på de andre 2.... det er mitt svar da Bare en halv faktisk, fordi han var den stakkars dekkgutten som mannskapet spiste da de gikk tom for proviant. Og siden mannskapet tok flere turer rundt jorden og han var ganske tungtfordøyelelig, ble det tre turer, eller egentlig to og en halv, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå