Tusenfryd Skrevet 13. april 2003 #1 Skrevet 13. april 2003 Var det noen som så nattfilmen på NRK1 i går kveld (lørdag) - om guvernanten og de som satte ondskapen i barna - eller hva det var? Jeg synes det var en meget merkelig film, ikke underveis, men slutten... etterpå tenkte jeg at "jaha, det var halvannen time av mitt liv jeg ikke får igjen..." Så du den? Hva synes du?
Silfen Skrevet 13. april 2003 #2 Skrevet 13. april 2003 Jeg begynte å se den, men sengen klarte å overtfal meg etter en halvtime. Så mye fenget den ikke.
Tusenfryd Skrevet 13. april 2003 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2003 OK, jeg synes den var ok hele veien, selv om den var litt rar - men det var slutten som gjorde den bisarr...
Silfen Skrevet 13. april 2003 #4 Skrevet 13. april 2003 Hvordan sluttet den da? Jeg klarte ikke helt det der merkelige, paniske ansiktet på den guvernanten. Jeg har sett henne i nadre filmer hvor hun har vært bra, men i denne irriterte hun meg. :oops:
Tusenfryd Skrevet 13. april 2003 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2003 Det endte med at Flora ble syk og måtte reise vekk med Mrs Grose - og så ble Miles igjen med dama - og så kom Quint og Miles ropte at han skulle ha seg vekk. Dette var etter at han hadde lovet å fortelle miss (husker ikke) alt sammen... og så svant Quint hen, og da ble miss så glad at hun klemte og klemte på Miles til han brakk nakken og døde. Og så var det slutt :o
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2003 #7 Skrevet 13. april 2003 Den gamle versjonen er skikkelig skummel! Husker jeg så denne da jeg var litt yngre, og den er sååå mye nifsere enn den som ble sent i går. Jeg skjønner ikke hvorfor de må lage filmen om igjen når den originale allerede er så god .
Tusenfryd Skrevet 13. april 2003 Forfatter #8 Skrevet 13. april 2003 Spilt inn før altså? Jeg skjønte nesten at dette egentlig var en grøsser - og jeg ser ikke grøssere - liker ikke å bli skremt, men siden omtalen hardnakket hevdet det var et drama så... men slutten var fortsatt teit i mine øyne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå