Gjest The_Boy_24 Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 En vil nok kunne si det er merkelig. Merkelig å rette ens liv mot et virtuelt forum på det store internettet. Men - i den situasjon jeg er i og den alder jeg har kommet føler jeg det er natrulig å spørre om noen råd. Og Dere vakre kvinner er jo alltid velmenende - iallfall som oftest... :rødme: Jeg er 24 år. Bosatt sør i landet. Har gjennomført vanlig skolegang. Deretter 1 år i militæret. Så var det 3 år på Høgskole - studerte IT. Jobbet deltid under studiene med IT og jobber der fast nå. En helt ok jobb, men dårlig lønn og ingen utviklingsmuligheter. Så; hva gjør jeg? Jeg har greit nok med penger. I byen jeg bor i er det ikke så mange venner igjen. Tiden går med til jobbing, trening, spising og søvn - hovedsaklig sett. Har en bestemor som er utrolig grei. Hun er oppegående og spiser stadig middag hos henne. Har gjort det i lengre tid. Dette gjør at jeg fortsatt holder meg i byen. Utrolig takknemlig for alle Deres innspill...
Frk Johansen Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Men hva VIL du?? Vil du treffe en søt jente, vil du ha utfordringer på jobb? I så fall, du trener, ja vel, så snakk til en jente på treninga da :o) Vi biter ikke. Om mange av vennene dine har flyttet bør du kanskje prøve å få deg nye venner? Utvide horisonten din litt? Hva med å bytte jobb, få deg noe som gjør at du kan utvikle deg om det er det du ønsker. Mange føler vel at livet er "kjedelig" i perioder, det er da helt normalt. Lag deg en profil på et av søkeforumet da vel, se om det kan gi nye bekjentskaper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå