Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med livet?

Anbefalte innlegg

Gjest The_Boy_24
Skrevet

En vil nok kunne si det er merkelig. Merkelig å rette ens liv mot et virtuelt forum på det store internettet. Men - i den situasjon jeg er i og den alder jeg har kommet føler jeg det er natrulig å spørre om noen råd. Og Dere vakre kvinner er jo alltid velmenende - iallfall som oftest... :rødme:

Jeg er 24 år. Bosatt sør i landet.

Har gjennomført vanlig skolegang. Deretter 1 år i militæret. Så var det 3 år på Høgskole - studerte IT. Jobbet deltid under studiene med IT og jobber der fast nå. En helt ok jobb, men dårlig lønn og ingen utviklingsmuligheter.

Så; hva gjør jeg? Jeg har greit nok med penger. I byen jeg bor i er det ikke så mange venner igjen. Tiden går med til jobbing, trening, spising og søvn - hovedsaklig sett.

Har en bestemor som er utrolig grei. Hun er oppegående og spiser stadig middag hos henne. Har gjort det i lengre tid.

Dette gjør at jeg fortsatt holder meg i byen.

Utrolig takknemlig for alle Deres innspill... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva VIL du??

Vil du treffe en søt jente, vil du ha utfordringer på jobb?

I så fall, du trener, ja vel, så snakk til en jente på treninga da :o) Vi biter ikke. Om mange av vennene dine har flyttet bør du kanskje prøve å få deg nye venner? Utvide horisonten din litt? Hva med å bytte jobb, få deg noe som gjør at du kan utvikle deg om det er det du ønsker. Mange føler vel at livet er "kjedelig" i perioder, det er da helt normalt. Lag deg en profil på et av søkeforumet da vel, se om det kan gi nye bekjentskaper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...