gard Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Hei Det ser ut som en del amerikanere (og sikkert andre også) begynner å bli for tunge for diverse attraksjoner i f.eks. Disneyland: http://web3.aftenbladet.no/utenriks/article549811.ece . Jeg har sett at det står skilt om dette i parker i USA der de sier på en høflig måte at dersom du er for stor så blir det ingen tur. Noen av attraksjonen har også seter på utsiden der en kan prøve-sitte stolene for å sjekke om en passer. Kanskje dette betyr mindre køer i en del av parkene Det er litt tragisk at store deler av den vestlige verden lider av overvekt mens en stor del av verden sulter. Hvordan er det med fly forresten? Dersom en er ekstremt stor må man da betale for to seter?
foolish Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 jeg kom nettop hjem fra statene og var innom alle parkene i Orlando, og det var ikke et problem i det hele tatt. De store attraksjonene hadde prøveseter utenfor, og det er rart hvor stor setene er altså. Jeg så ikke en eneste stor amerikaner ikke få plass.
Gjest StockDama Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Hva er det med denne spise epedemien? Hvis de hadde spist noe annet enn mcdonalds så kanskje de ville fått en metthetsfølelse som varer mer enn en halvtime. Det er tragisk, rett og slett =p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå