wondering Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Er en jente på 25 som er litt frustert for tiden og lurer på om noen kanskje har noen gode råd. Jeg har vært sammen min kjæreste i ca seks måneder. Vi treffes desverre ikke så ofte, kun en gang i uken og det er som regel i helgen. Er litt sjalu av meg desverre og vet at han chatter mye med andre jenter blant annet på nettby. Jeg har ingen profil der, men har tittet litt på "hans side" med en venninnes profil og ser at det kun er jenter han kontakter og prater med. Iflg ham selv sier han at han kun er der pga kontakt med bekjente. Desverre så har jeg lagt merke til at det kun er nye bekjentskaper med nye jenter han har i gjesteboken sin. Jeg reagerer også litt på at det ikke står oppført i profilen hans at han har kjæreste. Vet jeg kanskje overreagerer med å være sjalu på dette, men allikevel føler jeg at det er noe som ikke stemmer. Noen råd/erfaring?
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Det er jo ikke sikkert at han oppfatter/definerer deg som kjæreste?
muesli Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Det er jo ikke sikkert at han oppfatter/definerer deg som kjæreste? litt merkelig det, siden ho seier dei har vert sammen i 6 måneder... eg går no vertfall ikkje rundt og trur eg er sammen med noen, før eg er heilt sikker. men, nå er no det bare meg i vertfall...
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Et knull et par ganger i uka noen måneder bør ikke begge nødvendigvis definere som et kjæresteforhold.
Gjest Britt Banditt Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Spør han hvorfor det ikke står at han har kjæreste i profilen sin.
muesli Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Et knull et par ganger i uka noen måneder bør ikke begge nødvendigvis definere som et kjæresteforhold. da er sant. men dei fleste eg kjenner går ikkje rundt å seier dei har kjæreste, dersom det bare dreier seg om knulling...
wondering Skrevet 20. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2007 Takk for svar. Iflg ham selv er vi kjærester, dette sier han til både venner og familie. Vi har begge profiler på et annet nettsted der det står oppført at vi er sammen, men når det gjelder nettby står det ingenting, dette er vel også fordi jeg ikke har noen profil der. Så derfor lurer jeg litt...
Gjest Browniiez Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Off, jeg vet at jeg hadde iallfall IKKE godtatt det, og jeg har også vært sammen med kjæresten min i over 6mnd.. Kan du ikke registrere deg, for så å skrive en mld i gjesteboken, og etterlyse at han må skrive at han har kjæreste der? Syns dessuten du burde ta opp med han om hvorfor han kontakter jenter han ikke kjenner, i et forhold syns jeg IKKE det er akseptabelt å ta kontakt med ukjente over nettet!! Hvorfor skal han det når han har deg?? Men kanskje du ser litt annerledes på det, jeg hadde iallfall satt ned foten for lenge siden, iallfall siden dere har vært KJÆRESTER en god stund og burde kunne snakke med hverandre om alt som plager deg. Får inntrykk av at han er sånn som vil ha bekreftelse fra andre, og gjerne flørter mer eller mindre uskyldig.. Så hvis du syns det er greit er det jo din sak, men hvis ikke bør du seriøst kreve at han slutter med det!! Hvorfor ser dere hverandre så sjelden forresten? Kanskje dere burde bruke mer tid på hverandre og mindre på nettet
Gjest Britt Banditt Skrevet 20. november 2007 #9 Skrevet 20. november 2007 i et forhold syns jeg IKKE det er akseptabelt å ta kontakt med ukjente over nettet!! Det syns jeg er litt overdrevet. Jeg syns det spørs på hva slags hensikter man har med det.
Gjest StockDama Skrevet 20. november 2007 #10 Skrevet 20. november 2007 Jeg har kontakt med "ukjente" over nett, div folk jeg har snakket med online siden jeg var 13 =p Pluss jeg snakker med folk via nettby som jeg ikke kjenner. I selve profilen min står det ikke at jeg har kjæreste, men det står heller ikke at jeg er singel og på jakt etter noe. Han ligger forresten på vennelisten min hvor han da er under kategorien kjæreste. Så de som gidder å sjekke ser at jeg er opptatt. Og om noen skulle hinte noe som helst om noe seksuelt så gidder jeg ikke svare de. Og samboeren min skulle bare prøvd å nekte meg å snakke med andre...jeg snakker med hvem jeg vil, det gjør han også. Men nå er jeg uansett ikke ute etter flørt online heller. Kan godt hendte ts sin kjæreste bare snakker, ikke noe mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå