Gå til innhold

Skjer jo ikke hvert år...

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Legger tråden under snikksnakk, usikker på hvor ellers den skulle passe.)

Har en bestefar som fyller 70 år om to uker. Og jeg aner IKKE hva jeg skal gi han. Dette er en mann som har ALT. Fjellutstyr, kryssordblad abn., bøker, vin o.l (drikker meget skjelden, rester av alkoholen som ble kjøpt til 60 årsdags feiringen står ennå i skapet :fnise: ).

Har saumfart julegavetrådene, men ingenting stemmer. Han fyller jo ikke 70 år hvert år akkurat, har virkelig lyst å gi noe fint.

Er veldig kreativ... Men til jul så får bestemor og bestefar en felles julegave av meg som faller under dette. Da er det "brukt opp".

Malerier o.l synes jeg blir litt mer bestemor-gaver i tillegg.

:sukk: Kanskje jeg er vanskelig.

I tillegg til alt dette så har jeg ikke enormt god råd.

Tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er de interessert i å komme seg litt ut da?

Tenkte teater billetter, revy eller noe i den duren...

Skrevet (endret)

Det kunne jo vært noe. *tenke* Men da må det bli nærmeste by.

(de bor i ei lita bygd med ca. 100 mennesker, så det finnes ikke kino o.l... :fnise: ). Skal prøve å ruge videre på den ideen. Takk! :)

Endret av Tussemøy
Skrevet

Kan du alliere deg med bestemor og høre om det er noe han alltid har drømt om, hatt lyst til å gjøre/se/eie, men som han aldri har tatt seg råd til?

Skrevet

Hva med et fint innrammet bilde av hele familien?

Skrevet
Kan du alliere deg med bestemor og høre om det er noe han alltid har drømt om, hatt lyst til å gjøre/se/eie, men som han aldri har tatt seg råd til?

Du sier noe der.

Bestemor fylte 70 for tre år siden, og da fikk hun(de) tur med hurtigruta nordfra ned til bergen også hjem igjen. Det syntes de begge var stas. Hadde kanskje vært fint å finne på noe lignende. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...