Tussemøy Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 (Legger tråden under snikksnakk, usikker på hvor ellers den skulle passe.) Har en bestefar som fyller 70 år om to uker. Og jeg aner IKKE hva jeg skal gi han. Dette er en mann som har ALT. Fjellutstyr, kryssordblad abn., bøker, vin o.l (drikker meget skjelden, rester av alkoholen som ble kjøpt til 60 årsdags feiringen står ennå i skapet ). Har saumfart julegavetrådene, men ingenting stemmer. Han fyller jo ikke 70 år hvert år akkurat, har virkelig lyst å gi noe fint. Er veldig kreativ... Men til jul så får bestemor og bestefar en felles julegave av meg som faller under dette. Da er det "brukt opp". Malerier o.l synes jeg blir litt mer bestemor-gaver i tillegg. Kanskje jeg er vanskelig. I tillegg til alt dette så har jeg ikke enormt god råd. Tips??
jente 79 Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Er de interessert i å komme seg litt ut da? Tenkte teater billetter, revy eller noe i den duren...
Tussemøy Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 (endret) Det kunne jo vært noe. *tenke* Men da må det bli nærmeste by. (de bor i ei lita bygd med ca. 100 mennesker, så det finnes ikke kino o.l... ). Skal prøve å ruge videre på den ideen. Takk! Endret 20. november 2007 av Tussemøy
Tabris Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Kan du alliere deg med bestemor og høre om det er noe han alltid har drømt om, hatt lyst til å gjøre/se/eie, men som han aldri har tatt seg råd til?
Gjest Advena Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Hva med et fint innrammet bilde av hele familien?
Tussemøy Skrevet 20. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2007 Kan du alliere deg med bestemor og høre om det er noe han alltid har drømt om, hatt lyst til å gjøre/se/eie, men som han aldri har tatt seg råd til? Du sier noe der. Bestemor fylte 70 for tre år siden, og da fikk hun(de) tur med hurtigruta nordfra ned til bergen også hjem igjen. Det syntes de begge var stas. Hadde kanskje vært fint å finne på noe lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå