Gjest forvirret gutt Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Er en gutt som i utgangspunktet er hetro men for et år siden opplevde jeg at jeg ble opphisset av en kamerat. Det var om sommeren og han var veldig brun rett og slett neger. jeg fantaserer faktisk litt fortsatt om han. jeg fantaserer litt om sex med han og. Men bare når han var sånn skikkelig brun. Jeg ser aldri på gutter annet enn for å sammenligne med meg selv. Jeg har aldri opplevd å bli tent på en bortsett fra han. Jeg er 19 år, er det bare hormoner eller noe sånt? Jeg føler også at det er veldig spennende med disse fantasiene og det gjør det enda mer opphissende. Føler meg ikke veldig usikker på min egen legning men det kom litt overraskende. Noen som har opplevd noe lignende? og vær så snill å ikke skriv hvis dere som synes dette er ekkel fantasi!!!
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Mange menn og kvinner som kan tenne på noen av sitt eget kjønn, men de trenger ikke å være bifile av legning for det. De kan tenne i en sexuell setting, men ikke følelsesmessig. Tror det er helt normalt å fantasere om begge kjønn
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Jeg tenner på mange ting jeg ikke ønsker å utføre i virkeligheten. I en periode tennte jeg veldig mye på jentesex, og kunne også drømme masse om dette om nettene. Jeg anser meg selv som hetro, og det var for meg i større grad tanken på det som var annerledes som tennte meg. Det du kan gjøre for å få svar på din egen legning, om du ønsker det, er å kjenne etter hva du føler når du er sammen med ham. Du må da tillate deg selv å kjenne etter, kanskje mer enn en gang også for å få et svar. På den andre siden er det ikke sikkert du behøver å få et svar. Hvorfor må alt kategoriseres? Jeg tror press etter å kategorisere etc gjør at man ikke nyter fantasiene og tankene like mye. Dess uten er du jo heldig som kan se det vakkre også i en mann, det utvider jo ditt fantasierportoar betraktelig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå