Gjest *Mim* Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Har en sønn som er helt hekta på Lego. Han vil gjerne ha Lego-kalender, men vi klarer ikke å få tak i. På legoshop kan man ikke bestille til Norge, så vidt jeg kan skjønne. Noen som vet om et sted der de har igjen Lego-kalendre?
Leo Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Svaret på nesten alle slike spørsmål er eBay Denne selgeren har kalender både på auksjon og på "BuyNow", god rating og noenlunde anstendig porto til Norge. Kjøper du nå, har du den sannsynligvis før 1. desember. Ser ut som du må regne med ca. USD 60 (Ca. 350 kroner. Orker ikke å sjekke...), men de koster kanskje nesten like mye hvis du skal kjøpe dem her...
Gjest *Mim* Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Off, jeg er ei pyse - e-bay er skumle saker... Gi meg en butikk! Trodde et øyeblikk at jeg skulle få Leo-kalender her nå.
Toro Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Leo .. notoriske nettshopper. Ser at flere lurer på dette.
Leo Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Leo .. notoriske nettshopper. Ser at flere lurer på dette. Notorisk, ja... Trenger vel strengt tatt ikke lure flere ut på den samme galeien selv om jeg kan forsikre *Mim* om at jeg har et høyt tosifret antall gjennomførte transaksjoner på eBay uten en eneste negativ erfaring. Enklere og raskere enn Ellos faktisk... På den annen side lurer jeg seriøst på hva som gjør at Toro er oppdatert på hva som diskuteres på nybaktmamma.no
Toro Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 (endret) Googel et svaret Leo. Jeg var innom en butikk der Lego-kalendere var utstilt .. men jeg husker ikke hvor .. Men *Mim* hvorfor ikke handle her ? Det er fullt mulig å bestille til Norge. Endret 20. november 2007 av Toro
Lavendula Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 I år fiinnes legokalenderen både i jente- og gutteutgave. Har sett dem både hos Edwis og hos ToysRUs.
Gjest Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Har sett dem i flere butikker jeg og.. Edwis, tror i BR leker også..
Susan Sto Helit Skrevet 20. november 2007 #9 Skrevet 20. november 2007 Jeg mener å ha sett både på Notabene leker, og på Edwis. Hvis ikke kan du jo kjøpe en stor lego-eske, og pakke selv. Det finnes jo fine små poser du bare putter noe oppi og evt setter på et tall.
Gjest Skrevet 20. november 2007 #10 Skrevet 20. november 2007 Hvis ikke kan du jo kjøpe en stor lego-eske, og pakke selv. Det finnes jo fine små poser du bare putter noe oppi og evt setter på et tall. Jeg har gjort dette. Har kjøpt en stor legoeske og pakker inn en side + bitene for hver dag.
sommerglede Skrevet 20. november 2007 #11 Skrevet 20. november 2007 du kan sjekke denne.. www.eurotoys.dk der sender de oxo til norge...
Kayli Skrevet 21. november 2007 #14 Skrevet 21. november 2007 du kan sjekke denne.. www.eurotoys.dk der sender de oxo til norge... Jeg har bestilt Lego City kalender til sønnen min herfra.
monja Skrevet 22. november 2007 #17 Skrevet 22. november 2007 Så legokalender på EMFI leker for et par dager siden. 199 kr.
Gjest Gjest_pest Skrevet 22. november 2007 #18 Skrevet 22. november 2007 Prøver å bestille fra Sparkjøp. Men den siden er jo helt håpløs! Kommer bare error hele tia. Sitter og refresher i ett sett her, så vi får håpe siden vil virke snart... Ellers så har de hatt kalenderen både på pytt-i-panne og diverse lekebutikken, men nå begynner det å bli tomt overalt
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 28. november 2008 #19 Skrevet 28. november 2008 Hei Hadde samme problem i dag. Ringte rundt som gal og Extra leker i skien har mange igjen:) Har sitti i bil i hele kveld for denne kalenderen:) Lykke til
Gjest *Mim* Skrevet 28. november 2008 #20 Skrevet 28. november 2008 Jeg tabba meg ut i år igjen... Kjøpte Lego Citykalender til den legogale sønnen min med EN gang jeg så dem i butikken. Men da ville selvsagt også den andre sønnen min ha legokalender, og da var jeg litt treigere. Rakk ikke kjøpe Lego Castlekalender før det var utsolgt her, i de nærmeste byene og på Sparkjøp. I dag kjøpte vi en grisedyr Star Wars-kalender.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå