Gå til innhold

chik og bruk av Pia H

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får boken chic og bruk som Pia Haraldsen kom ut med nå.

Du får den som julepresang?

Glad?

Søpla?

Flau?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glad?

Søpla?

Flau?

Jeg leser stort sett alltid bøkene jeg får. Så finner jeg ut midtveis om jeg liker den eller ikke. Men jeg hadde aldri kastet en gave eller bok uansett - dens sjebne blir å støve ned i bokhyllen :ler:

Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg hadde vel blitt litt flau, men hadde lest den og satt den i bokhyllen etterpå. Jeg kaster aldri bøker og en viss underholdningsverdi må jo boken ha

Skrevet

Hadde nok ikke kastet den, men sikkert fått meg en god latter om jeg leste den en dag jeg kjeda meg noe helt enormt;)

Skrevet

Byttet den såklart. Ikke noe stress. Og stusset grundig på at noen virkelig kjenner meg SÅ dårlig at de gir meg en slik bok...

Skrevet

Hadde byttet den jeg også...

Skrevet

Selvsagt ikke søpla (kaster da ikke en gave), men bytte er en sterk kandidat ja...

Gjest Helen Parr
Skrevet (endret)

Jeg hadde nok byttet den til en annen bra bok, som for eksempel vaskeboken til Jon Almås. :fnise:

Endret av Helen Parr
Skrevet

Nå lever nok Pia og jeg to veldig ulike liv, så jeg tror nok boka hadde litt byttet til noe mer interessant.

Skrevet

Glad?

Søpla?

Flau?

Er det du, Pia, som har startet tråden for å sjekke hvor mye penger du kan tjene på boka.

Jeg har nemlig hørt rykter om at du er her inne...

:filer:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg har ikke hørt om boka, og slett iekke lest den. Dermed kan jeg ikke vite om jev ville likt den eller ikke. Men jeg har generelt ikke sansen for Pia Haraldsen, så jeg tviler på at jeg ville likt en bok av henne.

Skrevet (endret)

Jeg hadde nok byttet boka. Hvis det ikke var mulig hadde jeg nok satt den i bokhylla og kanskje lest den en gang jeg ikke hadde noe bedre å lese. Jeg hadde uansett ikke kastet den. Julegaver skal ikke kastes...

Endret av Grønt blad
Skrevet
Er det du, Pia, som har startet tråden for å sjekke hvor mye penger du kan tjene på boka.

Jeg har nemlig hørt rykter om at du er her inne...

:filer:

Nei, jeg er ikke Pia. Bare undrer meg hvem som kjøper slike bøker. jeg ville blitt veldig overrasket om noen ga meg den boken.

Det er skrevet bøker om skikk og bruk i åresvis,men lurer sterkt på hva Pia kan tilføre.

Skrevet
Det er skrevet bøker om skikk og bruk i åresvis,men lurer sterkt på hva Pia kan tilføre.

Akkurat det lurer jeg også på. Nå har hun visst skrevet om annet enn skikk og bruk også, da, men likevel.

Jeg har allerede en god skikk og bruk-bok, og har ikke behov for en til, i alle fall ikke en fra Pia Haraldsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...