Loomis Skrevet 19. november 2007 #1 Del Skrevet 19. november 2007 går akkurat nå på tvnorge, sjekk dt ut! Nå snakker de med tightsmannen! he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 19. november 2007 #2 Del Skrevet 19. november 2007 haha morsomt også er de jo skikkelig søte da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 19. november 2007 #3 Del Skrevet 19. november 2007 Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 19. november 2007 #4 Del Skrevet 19. november 2007 Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kheira Skrevet 19. november 2007 #5 Del Skrevet 19. november 2007 Kongeprogram! Hahaha :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 20. november 2007 #6 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg fikk ikke sett det Noen som vet om det går i reprise eller kan sees på internett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 20. november 2007 #7 Del Skrevet 20. november 2007 Fine programmet! Fine brødrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 20. november 2007 #8 Del Skrevet 20. november 2007 jeg fikk heller ikke sett:( henger meg på¨spm om når dette går i reprise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 20. november 2007 #9 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg synes det var tidvis bra og tidvis helt håpløst. Det aller beste var når Bård og Vegard lo. Jeg kan ikke helt hjelpe for at jeg ikke helt har sansen for harselering med mennesker som har en annen livsstil. Det er for all del sunt å være skeptisk, men jeg vet ikke helt om sjamanen synes det er greit å bli satt sammen med naturister eller personer i kvamt trange tights. Men nå kan det være at jeg er mest sneversynt av alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 20. november 2007 #10 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg kan ikke helt hjelpe for at jeg ikke helt har sansen for harselering med mennesker som har en annen livsstil. Det er for all del sunt å være skeptisk, men jeg vet ikke helt om sjamanen synes det er greit å bli satt sammen med naturister eller personer i kvamt trange tights. Men nå kan det være at jeg er mest sneversynt av alle. Syns du de harselerte med dem? Jeg så bare halve programmet, men jeg syns de så ut til å ta dem på alvor, men med en dose humor. Jeg syns man bør kunne ha noe selvironi også. De vet uansett hva de stille opp på, gjør de ikke? Jeg fikk nemlig motsatt inntrykk; at et slikt program kan bidra til å skape aksept for å være litt annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opeth Skrevet 20. november 2007 #11 Del Skrevet 20. november 2007 De reiser ikke hjem til folk for å drite dem ut! Disse folka har gått med på det selv, og vil vise Norge hvem de er. Det er egentlig ikke værre. Og jeg deler samme inntrykk som Frk Åberg: at et slikt program kan bidra til å skape aksept for å være litt annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grissini Skrevet 20. november 2007 #12 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg syntes det var helt fantastisk, jeg. Kan ikke skjønne at noen oppfattet dette som harselering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titta Skrevet 20. november 2007 #13 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg syntes det var helt fantastisk, jeg. Kan ikke skjønne at noen oppfattet dette som harselering? Helt enig. Jeg har veldig sansen for Ylvis-brødrene. De er morsomme, men aldri ufine eller ekle. Jeg føler på ingen måte at de de besøkte ble latterliggjort eller harselert med. Kjekt program dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 20. november 2007 #14 Del Skrevet 20. november 2007 jeg fikk litt sånn assosiasjoner til sjokkdok'ene på tvnorge hver søndag. litt sånn freakshow, nesten. men det var forsåvidt morsomt, og jeg følte heller ikke at det var harselering med disse folkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betsy Skrevet 20. november 2007 #15 Del Skrevet 20. november 2007 Lo meg skakk under innslaget om tightsmannen! Fant dette riktig så morsomt, jeg. Jeg synes forøvrig heller ikke at de harselerte med folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
billie Skrevet 21. november 2007 #16 Del Skrevet 21. november 2007 Fantastisk program!! Tightsmannen var jo bare den kjernekaren! herregud,jeg lo meg skakk.. Harald Haraldsen og han kunstnern var også herlige! Gleder meg til neste program. episode 1 er lagt ut på tvn.no for dere som lurte. også går det i reprise lørdag kveld tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 21. november 2007 #17 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg synes første episode var veldig dårlig - og grensen til utdritning er ikke langt unna. I tillegg var det vanskelig å forstå hva mange av menneskene sa, det var lite sammenheng og det var mye greier det var lite vits i å vise. Han som så asiatisk ut for eksempel - hvem var han? Hva gjorde han spesiell? Det mest interessante med han var jo at han så helt asiatisk ut, uten å være det. Nei, det var dårlige greier, men jeg vet at jeg må se en episode til, hvor min bys originale skikkelse dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjesp_* Skrevet 21. november 2007 #18 Del Skrevet 21. november 2007 Trodde programmet skulle være morsomt, varmt og koselig, men synes det var ganske så kjedelig. Han tightsmannen var bare kvalm og pervo. Å være sjaman er da ikke å være eksentrisk! Det er en religion, ikke noe by(dge)orginalt i å være sjaman. :klø: Nudister er et eldgammelt tema. Han fra Førde og han thaimannen var kanskje de to som kunne skille seg litt ut på en positiv original måte, men man fikk jo ikke helt taket på de. De fikk ikke frem så godt hva som var så innmari spesielt med de. Det var rett og slett kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merneith Skrevet 25. november 2007 #19 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg likte veldig godt showet til Ylvis-brødrene, men programmet var ikke noe for meg. Så innslaget om tightsmannen og jeg fikk også sjokkdok-assosiasjoner. Man trenger ikke å beskytte noen mot seg selv, men en behøver kanskje ikke å kringkaste disse menneske for hele Norge heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå