Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Hei. Er blitt så betatt av en i "klassen" min, men problemet er at vi er over 130 stk, så det er vanskelig å få kontakt med folk. Jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal gå frem uten å virke helt gal? Her forleden ble jeg helt tilfeldig kjent med en fyr fra klassen over nettet og han viste seg å være bestekompisen til han jeg er betatt av. Og vi der å pratet om alt mulig og i det vi kom inn på han fyren, glapp det ut av meg at jeg synes bestekompisen hans var temmelig flott, noe som garantert blir fortalt videre. Har ikke sett noen av dem siden pga. fri i enkelte forelesninger. Men jeg har virkelig lyst til å bli kjent med fyren, hva kan jeg gjøre? :/
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Åssen kan du vite at han er flott hvis du ikke kjenner han?
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Åssen kan du vite at han er flott hvis du ikke kjenner han? Tenkte på det utseendemessige der gitt. Dessuten virker han utrolig nydelig, men det er som sagt bare på avstand. Men jeg trenger virkelig råd her altså
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Prøv å finne ut hva han gjør på fritiden. Hvor han vanker. Så kan du tilfeldigvis poppe opp der feks sammen med en venninne. Kanskje det er lettere å komme i prat andre steder enn på forelesning. Bruk kameraten til å hente ut litt informasjon. Finn itt mer ut om han og bruk noen av hans interesser som samtaleemne hvis du kommer i prat med han.
W. Wallace Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Du tar en fot foran den andre til du er i nærheten av han. Deretter innleder du en samtale. Det behøver virkelig ikke å være verre enn det.
Gjest Gjest Sheba Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Nå vet han mest sannsynlig at du er interessert i ham , og da er det bare å vente (gutter snakker sammen , that`s for sure) Siden dette er en studiesituasjon hvor dere kan komme til å se hverandre mye , ser jeg ingen grunn til å presse på . Du kan alltids snakke med kompisen hans , det er en grei måte å komme nærmere på . Men å drive utspørring a la barne/ungdomskole -nivå ,blir bare pinlig.
Gjest ts Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 Kommer mest sannsynligvis til å gå sammen med han 3 år, så har jo i og for seg nok av tid. Og kommer ikke til å drive med noen utspørring, blir bare pinlig i lengden, for alle parter. Og til W.Wallace. Sorry altå, men det er ikke så lett. Tenk hvis vi hadde en del felles fag, da sammen med 130 stk. Du husker ansiktet mitt, men har aldri pratet med meg. Så plutselig går jeg bare bort til deg i f.eks kantinen og bare, "hvordan går det?", "Hva synes du om forelesningen". Han vil jo komme til å oppfatte meg som helt gal.. Tror vi trenger en klassefest hos oss jeg:)
Mann 42 Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 Kommer mest sannsynligvis til å gå sammen med han 3 år, så har jo i og for seg nok av tid. Og kommer ikke til å drive med noen utspørring, blir bare pinlig i lengden, for alle parter. Og til W.Wallace. Sorry altå, men det er ikke så lett. Tenk hvis vi hadde en del felles fag, da sammen med 130 stk. Du husker ansiktet mitt, men har aldri pratet med meg. Så plutselig går jeg bare bort til deg i f.eks kantinen og bare, "hvordan går det?", "Hva synes du om forelesningen". Han vil jo komme til å oppfatte meg som helt gal.. Tror vi trenger en klassefest hos oss jeg:) Hvis det dreier seg om en sånn drømmegutt, så tror jeg du gjør klokt i å gjøre deg bemerket før klassefesten. Det kan jo tenkes at det er flere om beinet. Lag en mindre fest, og inviter ham, gjerne sammen med noen av vennene hans.
Gjest Mysticgirl Skrevet 21. november 2007 #9 Skrevet 21. november 2007 Kommer mest sannsynligvis til å gå sammen med han 3 år, så har jo i og for seg nok av tid. Og kommer ikke til å drive med noen utspørring, blir bare pinlig i lengden, for alle parter. Og til W.Wallace. Sorry altå, men det er ikke så lett. Tenk hvis vi hadde en del felles fag, da sammen med 130 stk. Du husker ansiktet mitt, men har aldri pratet med meg. Så plutselig går jeg bare bort til deg i f.eks kantinen og bare, "hvordan går det?", "Hva synes du om forelesningen". Han vil jo komme til å oppfatte meg som helt gal.. Tror vi trenger en klassefest hos oss jeg:) Gal nei! Menn liker jenter som kan snakke litt for seg, og viser interesse Synes du skal snakke med han jeg
W. Wallace Skrevet 21. november 2007 #10 Skrevet 21. november 2007 Og til W.Wallace. Sorry altå, men det er ikke så lett. Tenk hvis vi hadde en del felles fag, da sammen med 130 stk. Du husker ansiktet mitt, men har aldri pratet med meg. Så plutselig går jeg bare bort til deg i f.eks kantinen og bare, "hvordan går det?", "Hva synes du om forelesningen". Han vil jo komme til å oppfatte meg som helt gal.. Pffft, ingen som kommer til å oppfatte deg som gal. Men ikke si "hvordan går det?", hvis han står i kø i kantina stiller du deg bare foran han og sier, "takk for at du holdt av plass til meg, jeg visste du gjør hva som helst for meg" eller noe i den duren. Setter tonen for en flørtete samtale heller enn en kjedelig "når skal vi si hade"-samtale. Dessuten, er grå og usynlig bedre enn gal? I think not. Hør på meg og Mysticgirl nå
Gjest ts Skrevet 22. november 2007 #11 Skrevet 22. november 2007 Dere har helt rett, er bare jeg som er så redd for å drite på draget. Jeg håper det blir noe av den klassefesten, er så mye lettere å få kontakt i litt mer uformelle settinger føler jeg. Nå er det slutt på forelesningene uansett, så nå ser jeg han ikke før på eksamen, uff. Håper han har lagt merke til meg jeg
Gjest ts Skrevet 29. november 2007 #12 Skrevet 29. november 2007 Det ser ut til at det ikke blir noen klassefest likevel:( Men i dag, når jeg satt i kantinen, så så han bort på meg og smilte, og vi hilste:) Ble kjempeglad, selv om det sannsynligvis ikke betyr noe..
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2007 #13 Skrevet 29. november 2007 Dere har helt rett, er bare jeg som er så redd for å drite på draget. Jeg håper det blir noe av den klassefesten, er så mye lettere å få kontakt i litt mer uformelle settinger føler jeg. Nå er det slutt på forelesningene uansett, så nå ser jeg han ikke før på eksamen, uff. Håper han har lagt merke til meg jeg er du pen er det vel nok...sånn d er....med menn.
fuerza Skrevet 29. november 2007 #14 Skrevet 29. november 2007 Må bare si at jeg er i nøyaktig samme situasjon som deg! Hold oss opdatert om hvordan det går Jeg får nok ikke snakket med han jeg er interessert i før evt. til neste år.. Uff, det er så vanskelig å ta kontakt mellom forelesninger når det er 90 andre personer rundt deg..
Gjest ts Skrevet 29. november 2007 #15 Skrevet 29. november 2007 Må bare si at jeg er i nøyaktig samme situasjon som deg! Hold oss opdatert om hvordan det går Jeg får nok ikke snakket med han jeg er interessert i før evt. til neste år.. Uff, det er så vanskelig å ta kontakt mellom forelesninger når det er 90 andre personer rundt deg.. Jeg vet! Har så vidt pratet med han en gang, helt random når vi skulle levere inn en oppgave. Men det ble naturlig igjen.. Ellers finner jeg det rett og slett vanskelig! Men nå er jeg hvertfall på hils med fyren, hehe:) Du får ha lykke til selv, er en småkjip situasjon!
Darksun Skrevet 29. november 2007 #16 Skrevet 29. november 2007 Kommer mest sannsynligvis til å gå sammen med han 3 år, så har jo i og for seg nok av tid. Og kommer ikke til å drive med noen utspørring, blir bare pinlig i lengden, for alle parter. Og til W.Wallace. Sorry altå, men det er ikke så lett. Tenk hvis vi hadde en del felles fag, da sammen med 130 stk. Du husker ansiktet mitt, men har aldri pratet med meg. Så plutselig går jeg bare bort til deg i f.eks kantinen og bare, "hvordan går det?", "Hva synes du om forelesningen". Han vil jo komme til å oppfatte meg som helt gal.. Tror vi trenger en klassefest hos oss jeg:) Vel personlig hadde jeg tenkt: "hyggelig dame, lurer på hvorfor hun la merke til meg.. hmm" Du kan jo prøve: Sitt enten å ni-stirr på han i timesvis for å signalisere at du er interesert eller bare snakk med han. En av de to blir oppfattet som selvsikker og tøff i min bok, den andre som riv ruskende gal. Du får selv gjette deg fram til hvilken. Men for all del, sats på en klassefest, alkohol får ALLTID fram det beste i meg
Gjest ts Skrevet 10. desember 2007 #17 Skrevet 10. desember 2007 God dagen. Litt oppdateringer, men trenger fortsatt råd og litt rettledelse! Jeg har kommet ganske nærme kompisen hans, så i dag under eksamen satt jeg med ved siden av han. Og han nydelige fyren satt jo selvfølgelig rett ved siden av. Slang et par spøker, som han heldigvis lo av.. Så var det eksamen. Etterpå var jeg ferdig litt før han, men hadde selvsagt glemt noe, så måtte tilbake. Han kom ut i det jeg stakk hodet inn, og han begynte å prate med meg(!). Var bare om eksamen og slikt, men vi pratet helt bort til kantinen.. Ble så glad! Men hvordan bør jeg gå frem nå? Nå er vi på talefot hvertfall. Jeg og en venninne tenkte på å gå å bowle snart, og jeg har så lyst til å invitere han med. Men det blir for tidlig. Tenkte på å spørre kameraten hans: Hei. Jeg og (...) skal ut å ta en runde bowling for å få eksamensstresset ut av hodet på x dag. Hvis du vil kan du alltids ta med deg noen og henge deg på? Hva synes dere? Tenk hvis han tar med noen andre:S Kan liksom ikke spørre om han kan ta med akkurat han kameraten uten at han skjønner det liksom... tricky
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2007 #18 Skrevet 10. desember 2007 Det er mer naturlig å ha en liten fest enn å invitere noen på bowling, er det ikke? Og mindre skummelt å bli invitert på fest enn på bowling. Hva med å foreslå en eksamenspils? Siden det ikke ble noe av klassefesten? Man har jo lønningspils på jobb, det er en naturlig setting å møte studievenner og kollegaer i...
Gjest ts Skrevet 19. desember 2007 #19 Skrevet 19. desember 2007 I går var vi siste eksamen. Satt med kompisen hans, som jeg er blitt ganske så godt kjent med nå, i en god stund i går. Han ventet på fyren jeg er betatt av og jeg ventet på en venninne. Når han fyren endelig ble ferdig kom han bort til oss, fordi kameraten var der, men han begynte å prate med meg med en gang. Spurte hvordan det hadde gått og slikt. Vi tullet og lo litt. Han virket oppriktig interessert i det jeg sa, og lurte på hvor jeg bodde og slikt.. Han er utrolig hyggelig og nydelig, uff. Er såå betatt:) Men så tror jeg han jeg satt med var sliten og ville hjem, så de stakk.. så altfor raskt:( Hehe. Hvordan ser det ut? Virker det lovende..? funnet ut at jeg vil bli kjent med han som en venn først, er det best kanskje eller?
Gjest Cienna Skrevet 20. desember 2007 #20 Skrevet 20. desember 2007 Min mann er ufattelig nydelig...og han visste det...så jeg tok en annen strategi; Smilte alltid til ham og var hyggelig, men lot det være med det...han ble kjempenysgjerrig på meg, for han var vant med at jentene lå langflate etter ham...vel; noen mnd. senere datet vi, 4 mnd etter fridde han og nå er vi forlovet og gifter oss til sommeren:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå