Gjest Gjest Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Trenger tips til hva jeg kan kjøpe til min stefar på 43år. Helst ikke for dyrt da jeg er student og ikke har så mye penger. Han har egentlig ikke noen spesielle interesser, så er litt vanskelig.
rugrat Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Abonnement på et blad? Gavekort på Mekk? Superundertøy? (tilbud på G-sport nå) Bok med barndomsminner? (60 eller 70-tallets barndomsminner må det vel bli) Noen tips ihvertfall.
cand.intet Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Abonnement på et blad? Gavekort på Mekk? Superundertøy? (tilbud på G-sport nå) Bok med barndomsminner? (60 eller 70-tallets barndomsminner må det vel bli) Noen tips ihvertfall. Beklager at jeg kupper tråden, men hva selger de superundertøy for på G- sport nå? Vurderer å kjøpe i julegave selv... Når det gjelder forslag til gave så er jeg generelt fan av bøker eller vin, jeg vet ikke om noe av det kan være aktuelt?
rugrat Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Jeg kjøpte til gubben forrige uke og betalte 99kr for et sett. Virket å være bra kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå