Gjest Gjest Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg JPG Le Classique, er det mye forskjell eau de toilette og eau de perfume? hvilken synes du er best? Hvilken alders gruppe passer denne duften på? Kan du beskrive din oppfatning av duften?
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Håper at det er noen som vil svare på denne
Gjest Corinne Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Er ikke helt enkelt å forklare, men prøver. Eau de Parfume er renere parfyme en Eau de Toilet. Parfymer merket som Parfume er det reneste parfymen du kan få, og prosenten ligger vanlig vis oppe i 90-98%. Eau de Parfume kommer etter, og Eau de Toilet følger deretter. Vanlig vis er Eau de Parfume litte gran dyrere, men det er verdt penger å kjøpe noe som er renere. I gjengjeld sitter lukten 8-10 timer avhengig av parfyme, i forhold til en toilet som har en dufttid på 5-7 timer. Le Classique er en meget femenin og klassisk lukt som oser med sex appeal, samtidig som den er elegant og glamorøs. Den er lys i notene og passer jenter som liker lyse dufter.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Fler som har kommentarer på denne???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå