Gjest Huff Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Hei! Jeg er en gutt på 28 år som har møtt ei dame på 30. Vi har sendt en del sms og møttes en gang. Det endte med middag og sex. Problemet er at hun er sammens med en type og har vert det i flere år. Jeg liker henne veldig godt, men har dårlig samvittighet ovenfor typen. Hun vil ikke dumpe han typen uten videre pga langt forhold, og prater åpnet med meg om sitt forhold til sin type. Hva tenker egentlig denne dama? Lurer litt på hva en skal gjøre når en uansett er betatt men har dårlig samvittighet.
Nabodama Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Hei! Jeg er en gutt på 28 år som har møtt ei dame på 30. Vi har sendt en del sms og møttes en gang. Det endte med middag og sex. Problemet er at hun er sammens med en type og har vert det i flere år. Jeg liker henne veldig godt, men har dårlig samvittighet ovenfor typen. Hun vil ikke dumpe han typen uten videre pga langt forhold, og prater åpnet med meg om sitt forhold til sin type. Hva tenker egentlig denne dama? Lurer litt på hva en skal gjøre når en uansett er betatt men har dårlig samvittighet. En skal lure på hva en skal med en dame uten samvittighet, og som lett går bak ryggen på den hun er sammen med. Er det en sånn dame du vil ha? Det hun gjør med deg, kan hun fint gjøre mot deg.
Gjest Indo Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Ja det som Nabodama sier her, er nok desverre sant. Hvis hun mot formodning skulle slå opp med typen sin å bli sammen med deg, kunne du da noensinne ha stolt på henne?
coccosine Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Hun er nok redd for å dumpe stabilitet/trygghet for noe som dere så vidt har begynt å utvikle. Hvis hun med tiden skjønner at det dere har er verdt å satse på, kanskje hun forlater typen sin.. Spørsmålet er om du har hjerte nok til å vente så lenge? :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå