Gå til innhold

Søskenkjærlighet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er svarfristen for invitasjonene gått ut, og alle har meldt tilbake med ett unntak - broren min. Han har ikke åpnet invitasjonen en gang. Så jeg spurte om han hadde tenkt å komme hvilket han ikke visste. For å korte inn historien; broren min er en voksen mann men med en rekke sære trekk, og pga av at vi var uenige om et tema for halvannet år siden er kontakten på et svært overfladisk plan fra hans side. Kjedelig, men han får bare styre på og forhåpentligvis blir han voksen nok til å takle konfrontasjoner før han blir pensjonist :ler:

Vi får se om han dukker opp til middagen, plass har jeg satt av ved bordet og uansett er det han som dummer seg ut synes jeg.

Skrevet

Ja - han høres temmelig sær ut. Jeg har ikke sendt ut invitasjoner ennå, men jeg regner nesten med en liknende reaksjon fra søsteren min - så du er ikke alene. Vi har også hatt en uoverensstemmelse for et par år siden. Hun vil ikke en gang snakke med meg, må hun si noe til meg kommuniserer hun helst per SMS... Men jeg har planlagt at moren min kan snakke med henne, da skjerper hun seg som regel og gir ihvertfall et svar. Kunne kanskje det være et tips for deg? Så vet du om han kommer eller ikke litt før selve dagen?

Skrevet

Joda, Mor prøver så godt hun kan, men fyren er sær - og han bor faktisk hjemme hos mor fortsatt og har kommunikasjon på samme plan med henne som med meg... Psykolog-timer sier jeg bare... :hoho:

Øvrig familie og venner er lett hoderystende og litt oppgitt og uforstående til hele situasjonen - trist å se at det er flere som sliter med det samme - livet er egentlig for kort til å gå rundt og bære nag over bagateller i årevis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...