Gå til innhold

bøker om endring av tankemønster

Anbefalte innlegg

Gjest lesehesten
Skrevet

ja, som tittelen sier :) jeg er nysgjerrig på bøker om hvordan mank kan endre tankemønster, bli flinkere til å ta beslutninger. både i det private og i forhold til jobb. noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

John Gray

Få det du ønsker deg, ønsk deg det du har!

en praktisk og åndelig guide til personlig suksess

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=136997

:buss: :snø: :regn: :dronning: :vekt::shoppe::roser::bryllup:

kr; 298, mange av mine behov opphørte, og laget vei til nye og viktigere behov, jeg har nådd mange viktige mål i livet, takket være denne bokens lærdom om fokus på å frigjøre meg fra negativ tankegang osv...Jeg ble friere!

Det er viktige læringsmetoder, jeg må si jeg liker å fundere på ting en stund, å føle at forfatteren er ærlig og genuint interissert i å formidle noe som er bra for meg, det gjør begge disse bøkene, og ejg anbefaler de begge på det varmeste!!!

• Liker 1
Skrevet (endret)

jeg kjøpte den M. Gladwell's 'Blink'.

http://www.gyldendal.no/new/midasimages/GY...345805-120X.JPG

Men har ikke lest den ennå. Er ellers ikke den største fan når det gjelder sånne typer bøker, men den så utrolig interessant ut ;)

Viktige sekunder

Raske beslutninger kan være like gode som grundige analyser. For mye informasjon kan nemlig føre galt av sted. Malcolm Gladwell forklarer hvorfor.

fra: Bokklubben

Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Endret av Skya
Skrevet (endret)

"Løgnene vi godtar" av Chris Thurman. Kognitiv terapiaktig bok som ser på ei rekkje tankefeller vi mennesker har om oss sjølv, verden og livet. Anbefales! Har hjulpe meg.

Endret av Raptuza

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...