Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ute etter noe jeg ikke engang vet eksisterer...

Jeg har lyst på adventskalender i år, men hverken mamma eller kjæreste har kapasitet til å lage til meg. Og lage selv hadde blitt for teit. Vil ikke ha sjokoladekalender (eller kalender med annet godter i i), men aner ikke om det finnes andre typer kalendre på markedet.

Gjør det det? Jeg har sett noen, f.eks på Vita, men målgruppen der var veldig jenter fra 9-12 år. Er det noen som har sett noe annet?

Hjelp :sukk:

Ps. Den kan ikke være så dyr heller. *sukke*

Videoannonse
Annonse
Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg har sett en på et parfymeri til 299,- Kanskje litt i overkant, men hvis det betyr små parfymeriting hver dag frem til jul er jeg i grunn villig til å legge såpass i en kalender...

Skrevet

Flax kalender!!!

Da kan du tilogmed bli rik :ler: og det er jo bra.

Skrevet

Jeg så kalendere uten sjokolade i en bokhandel (tror det var Norli). De var utrolig fine. Noen med engler på, gammeldages motiv. Men jeg vet ikke hva som var inni...

Skrevet
Jeg har sett en på et parfymeri til 299,- Kanskje litt i overkant, men hvis det betyr små parfymeriting hver dag frem til jul er jeg i grunn villig til å legge såpass i en kalender...

Vet du hvor jeg får tak i dette? Kanskje noe å tenke på til neste år.

Jeg får julekalender av mamma i år, da. :)

Skrevet

Jeg har ikke sett de på parfymeri, var ikke innom noen da, men så inn i ett.

De svære, fine med engler på om de har på Nordli koster vel 300 kr. Det er papir, med bilder inni.

Fant en liten papirkalender på ebay til 5 dollar, den så ganske koselig ut håper jeg vinner den.

Men det er ingen andre som har sett/vet om kalendere med ting i som ikke er veldig rosa og fyllt med glitter eller lego?

Skrevet

Jeg så en skikkelig rosaglitter kalender på Meny. Var med lipgloss og strikker og sånt, tror det sto opp til 14 år...

Gjest Frysepulver
Skrevet
Vet du hvor jeg får tak i dette? Kanskje noe å tenke på til neste år.

Jeg får julekalender av mamma i år, da. :)

Jeg så den hos et Parfymelle-parfymeri

Skrevet

Jeg fikk julekalender av mamma i dag likevel. Ble kjempeglad ^^

Har ennå ikke sett julekalendre som passer for "voksne" som er uten godter. Men har sett mange fine alternativer for barn, blant annet en med dukkehus-deler.

Gjest hyggelig
Skrevet

hva med en rødekorskalender? da støtter du en god sak og kan vinne penger i tillegg:)

Skrevet

Har kjøpt meg Ole Brum kalender. Måtte ha noe til meg selv, som ikke var sjokolade.

Men har jo en liten en som kan få disse småtingene etter hvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...