Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en jente på 21 år og har en kanon god venn. Han er like gammel som meg, vi har vært venner siden vi var 15, og bor bare 100 m fra hver andre. Problemet er at jeg de siste årene har blitt mer og mer forelska i ham, og jeg vet at han føler det samme, vi har hatt en del kjærester opp gjennom årene, og jeg har vært sjalu hver gang, har hørt at han også har vært det på mine kjærester. Vi har snakka en del sammen i fylla om hva vi føler for hverandre, men dagen etterpå er det som vi ikke har sagt noe, begge er redde for å stå for det de sa kvelden før.. Men jeg vet at jeg er glad i ham, tror faktisk jeg elsker ham, han er en alle tiders gutt.. :briller:

Tror problemet er at begge er redde for å ta det første steget, og er redde for hvordan vi skal være mot hver andre som kjærester.. Ingen kjenner meg så godt som ham, og jeg tror ingen vet så mye om han som meg. Alle venninene mine har spurt i 2-3 år hvorfor vi ikke er sammen, men det er lisom som om det aldri skjer noe. Vi har vært venner så lenge at jeg tror vi hadde følt oss litt "dumme" den første tiden som kjærester.

Men denne gutten er jeg villig til å gå gjennom ild og vann for..

Er litt redd for at vennskapet ikke vil overleve hvis det ikke hadde funka mellom oss, men er i grunnen villig til å ta sjansen, kan ikke gå rundt å late som jeg ikke føler noe for ham heller, og jeg er sikker på at han føler det samme som meg, har hørt det fra venner av ham, og av ham selv når vi har snakka i fylla.. :briller:

Er det noen som har lignende erfaringer som dette, eller noen gode råd. SETTER VELDIG PRIS PÅ SVAR MED MANGE FORSKJELLIGE MENINGER..

Nå må jeg gå, skal ut å kjøra ein tur me han.. :P Kanskje jeg tar første steg i kveld, hvem vet :kul:

Dette ble kanskje fryktelig mye rot, men fant ingen bedre måter å forklare det på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søsteren min og kjæresten hennes hadde det på samme måten som dere. I ni år var de "bare venner". Eneste forskjellen er vel at ingen av dem hadde andre kjærester underveis.

Men til slutt så ble det dem, da.

Du får vel fortelle han hvordan og hva du tenker og føler, så blir det litt real action, skal du se.

Vibeke

Gjest _gjest
Skrevet

En veninne + venn av meg ble kjærester for et halvt år siden etter å ha vært venner siden 1.klasse på bareskolen, de er nå 23. De har begge hatt flere andre kjærester, men det ser ut til å fungere supert for dem nå :D

Skrevet

Virker som dere ER kjærester, synes nå jeg...

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor lyst har du til å være kjæreste kontra å være en venn for livet?

Tror helt klart at en kjæresteperiode vil være døden for det langvarige vennskapet som dere eventuellt kan få.

Lurer på om du skal gi det litt tid og vente med å etablere noe "forhold", iogmed at dere sikkert kunne ha godt av "andre alternativer" for å se etter noe mer "modning" om dere er "samkjørte" når dere er et stykke oppe i 20 årene.

friends-zloty

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...