Gjest Gjest_Tone_* Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Er det noen som har bestillt varer fra Earthglo som kan hjelpe med litt? Sendte inn bestilling på varer i går, betalte på PayPal og fikk ikke til å gå tilbake til siden for å bekrefte ordren, samt velge farger. God service fra Eartglo, fikk email om at de hadde fått penger fra meg, men ikke bestilling... Føler meg litt teit, da.... Hvordan i all verden gjør jeg dette? Hva skal jeg trykke forå kome tilbake til bestillingen neste gang? Dette er første gangjeg bestiller fra nettet - håper det ikke er den siste... På forhond TUSEN TAKK FOR HJELPEN du som har litt tid å bruke på forklare meg!
Smørblomsten Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Er det noen som har bestillt varer fra Earthglo som kan hjelpe med litt? Sendte inn bestilling på varer i går, betalte på PayPal og fikk ikke til å gå tilbake til siden for å bekrefte ordren, samt velge farger. God service fra Eartglo, fikk email om at de hadde fått penger fra meg, men ikke bestilling... Føler meg litt teit, da.... Hvordan i all verden gjør jeg dette? Hva skal jeg trykke forå kome tilbake til bestillingen neste gang? Dette er første gangjeg bestiller fra nettet - håper det ikke er den siste... På forhond TUSEN TAKK FOR HJELPEN du som har litt tid å bruke på forklare meg! Dette skjedde også meg! Og den samme responsen fikk jeg fra nettsiden, så jeg responderte bare på mailen hennes med info om hva jeg hadde bestilt og summerte samtidig opp hva hver enkelt ting kostet, inkl frakt. Slik at det samsvarte med Paypal-betalingen. Så holdt hun meg løpende orientert om at varene var sendt, tracking# osv. Har ikke bestilt derfra i ettertid siden dette bare er et par uker siden, så har ikke erfaring med det. Man skal i utg.pkt bli automatisk dirigert tilbake til EarthGlo-siden, så det er ikke noe du har gjort feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå