Gjest Bombi1 Skrevet 28. april 2003 #21 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg antar at dette høres litt rart ut for noen av dere, men jeg blir kåt av at dama er utro. Tanken på at hun har seg med en annen og nyter det gir meg en uant kåthet som er veldig sterk. Ikke det at hun har vært utro mer enn en gang tidligere, men at hun utdyper sine fantasier mht. sine lyster ovenfor andre menn gir meg noe positivt. Ikke bare kunne jeg tenke å dele henne med en annen(trekant), men at jeg vil at hun skal være utro og innrømme det ovenfor meg. Da jeg får hintet frem detaljer rundt seansen blir jeg sprengkåt. Vi har ellers et godt seksualliv og et godt forhold. ER DET FLERE DER UTE SOM TENKER SOM MEG, ELLER KAN GJØRE SEG OPP NOEN TANKER RUNDT DETTE?? Jeg syntes det ikke høres rart ut idet hele tatt. Jeg har det nemlig slik selv med min mannlige partner. Den eneste forskjellen er at jeg vil bestemme med hvem og når. Dette er noe vi først har begynt å prate om i det siste og vi har til gode å prøve det ut. Dealen er at det var faktisk jeg som tok opp temaet da ideen tenner meg inn i hampen, samtidig som jeg har et par svært gode venninder som jeg vet hadde hatt svært godt av en natt/kveld med ham! Dette har vi pratet mye om frem og tilbake, blant annet også fordi at dette ikke går begge veier. Han ville ikke taklet det, og det er en ærlig sak. Man bør aldri kaste seg utpå noe uten at en selv vet at man vil ha glede av det på den ene eller andre måten. Å få muligheten til å prøve ut dette ville bare være som en ekstra cherry, men ikke for enhver pris. Så det gjenstår se, i mellomtiden nyter vi hverandre og har det fint med det. Vi har ingen hastverk, den tid den glede!:-) Så så lenge du og kjæresten din har det bra sammen også på alle andre måter, kos dere og lev livet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2003 #22 Del Skrevet 28. april 2003 Hadde typen min sagt at dette var hans største fantasi så tror jeg nok jeg ville sagt til ham at han burde holde seg til sine fantasier. I og med at du liker at partner forteller om å ha sex med en annen mann så bunner jo dette ut i prat og må ikke ha skjedd i virkligheten eller? Jeg som jente ville kanskje falt for "elsker'n", og forholdet ville tatt slutt. Så innlevelse i et slags rollespill hvor jeg snakker om tidligere forhold eller dikter opp noe tror jeg kunne hvert aktuelt for å tilfredsstille partner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 28. april 2003 #23 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg skjønner faktisk greia, og jeg tror jeg vet hvorfor noen har det sånn (vel -en av grunnene iallfall). Jeg var sammen med en gutt en gang. Tente noe helt vanvittig på at han fortalte meg om de damene han hadde knulla før. Dess mer detaljer dess bedre -jeg ble helt vanvittig kåt!! Jeg tror det (for mitt vedkommende) var en slags "bekreftelse" -altså, det at han hadde hatt så mye sex med andre damer var en slags "bekreftelse" til meg på at jeg hadde valgt en gutt som var flott i andre damer sine øyne. I tillegg visste jeg at han var helt vanvittig kåt på meg -kanskje det var noe med det at: "han er så deilig at MANGE damer vil ha ham, men det er MEG han vil ha" osv. Jeg vet ikke, men jeg TROR det var sånn for meg. Litt mere utlevering enn strengt tatt nødvendig dette her, men jeg syntes det var relevant. Dessuten -da vi var sammen hadde jeg et par kjipe forhold bak meg med noen skikkelig kjipe gutter som oppførte seg dårlig mot meg. Sannsynligvis trang jeg følelsen av å ha en skikkelig mann! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombi Skrevet 29. april 2003 #24 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg skjønner faktisk greia, og jeg tror jeg vet hvorfor noen har det sånn (vel -en av grunnene iallfall). Jeg var sammen med en gutt en gang. Tente noe helt vanvittig på at han fortalte meg om de damene han hadde knulla før. Dess mer detaljer dess bedre -jeg ble helt vanvittig kåt!! Jeg tror det (for mitt vedkommende) var en slags "bekreftelse" -altså, det at han hadde hatt så mye sex med andre damer var en slags "bekreftelse" til meg på at jeg hadde valgt en gutt som var flott i andre damer sine øyne. I tillegg visste jeg at han var helt vanvittig kåt på meg -kanskje det var noe med det at: "han er så deilig at MANGE damer vil ha ham, men det er MEG han vil ha" osv. Jeg vet ikke, men jeg TROR det var sånn for meg. Litt mere utlevering enn strengt tatt nødvendig dette her, men jeg syntes det var relevant. Dessuten -da vi var sammen hadde jeg et par kjipe forhold bak meg med noen skikkelig kjipe gutter som oppførte seg dårlig mot meg. Sannsynligvis trang jeg følelsen av å ha en skikkelig mann! Nelle Pussig! Akkurat slike er det/var det for meg og. Har selv hatt et par skikkelige kjipe forhold bak meg. Ironien er at på den tiden kunne jeg ALDRI tenkt meg å dele min partner med andre, men nå når jeg endelig har blitt gift med en ekte likandes, kjempeflott og omsorgsfull kar (som atpåtil ser bra ut og gir meg alt det jeg trenger seksuelt sett), da vil jeg plutselig dele på ham! Forklar det den som kan, men jeg er fristet til å si meg enig med dine erfaringer! Hra bare ikke tenkt på det den måten (vært for opptatt med å nyte ideen kanskje!;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2003 #25 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg er også tent på at min kone har noe ekstra. Hun har hatt få tidligere mens jeg har hatt mange (det synes hun er spennede). Jeg fantaserer at hun viser seg frem for unge menn og at de gjør de mens hun ser på. Åååå såå spennede... mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå