Gå til innhold

kåt av utro partner?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg antar at dette høres litt rart ut for noen av dere, men jeg blir kåt av at dama er utro. Tanken på at hun har seg med en annen og nyter det gir meg en uant kåthet som er veldig sterk. Ikke det at hun har vært utro mer enn en gang tidligere, men at hun utdyper sine fantasier mht. sine lyster ovenfor andre menn gir meg noe positivt. Ikke bare kunne jeg tenke å dele henne med en annen(trekant), men at jeg vil at hun skal være utro og innrømme det ovenfor meg. Da jeg får hintet frem detaljer rundt seansen blir jeg sprengkåt. Vi har ellers et godt seksualliv og et godt forhold.

ER DET FLERE DER UTE SOM TENKER SOM MEG, ELLER KAN GJØRE SEG OPP NOEN TANKER RUNDT DETTE??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest om det, var tema i en sexologspalte. Noen har det slik. Men det er ikke dermed sagt at en trekant vil bli vellykket. Sjalusi kan dukke opp, og virke ødeleggende - for de fleste. Forøvrig, de i Swingers (æsj...) praktiserer jo gruppesex, så det er vel normalt for noen.

Gjest Anonymous
Skrevet

re:

Det er ikke swingers eller gruppesex jeg hadde i tankene. Jeg får bare en sterk kåthet av at jenta mi gjør det med noen andre eller fantaserer om å gjøre det. "ekstasen" blir bare større hvis hun synes Den andre er deilig....

Gjest Anonymous
Skrevet

Tanken kan være pirrende den. Men i praksis ville det være noe helt annet, tror jeg. Har selv vært med på trekant, med en venninne og hennes mann. Er fremdeles venninner, men gjentok det ikke.

Skrevet

Tråden er ryddet for div. innlegg utenfor tema.

Gjest Anonymous
Skrevet

RE:

Det virker kanskje litt fleipete eller useriøst av meg å forvente seriøse svar på dette temaet, men jeg har ingen samvittighetskvaler eller sjalusipreget tilværelse på bakgrunn av min seksuelle innstilling. "Pirrende" virker delvis dekkende, fordi jeg opplever dette med enorm spenning, nysgjerrighet og som noe frekt. Jeg har ikke i tankene at dette skal være noe dagligdags, men impulsivt og tilfeldig. For meg er det viktig å høre hva dere synes om det og hvilke erfaringer dere har med hensyn til denne innstillingen. Gode eller dårlige opplevelser. Råd mm. PS! Jeg har nevnt det for henne hva jeg vil hun skal gjøre. Jeg vil ikke være et fengsel for hennes seksuelle begjær, men heller en del av det!!!! :D

Skrevet

Jeg har ikke tenkt på dette før jeg da, men det viktigste er vel at det virker for dere. Og er det nok for deg at hun fantaserer om det så trenger det ikke sette forholdet på spill så lenge hun liker det også. tenner du på det er vel det deilig og da er det akkurat det samme hva andre måtte mene om dette.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svaret Lillemor!

Det eksisterer ikke sjalusi i denne seksuelle forbindelse, men for min del holder det ikke i lengden med kun fantasier - det er snarere hendelse, deretter fantasier. Nye hendelser - Nye fantasier. Når hun har gjort det en gang er det begrenset hvor mye hun fikk ut av denne opplevelsen alene, dermed kan fantasiene sies å være begrenset og noe avkortet. Nye menn = nye erfaringer = nye fantasier. (Å se Ringenes Herre ti ganger trenger ikke å forsterke følelsen av at dette er en bra film....).

Gjest Anonymous
Skrevet

Har hørt om en som hadde samme lysten som du/dere. Han pleide visstnok stå i kjellervinduet og se på, det var alkohol med i bildet. Kanskj ikke så lett å få en annen mann med på det, vet ikke, har ikke erfaring. Husk på kjønnsykdommer da...

Skrevet
Jeg antar at dette høres litt rart ut for noen av dere, men jeg blir kåt av at dama er utro. Tanken på at hun har seg med en annen og nyter det gir meg en uant kåthet som er veldig sterk. Ikke det at hun har vært utro mer enn en gang tidligere, men at hun utdyper sine fantasier mht. sine lyster ovenfor andre menn gir meg noe positivt. Ikke bare kunne jeg tenke å dele henne med en annen(trekant), men at jeg vil at hun skal være utro og innrømme det ovenfor meg. Da jeg får hintet frem detaljer rundt seansen blir jeg sprengkåt. Vi har ellers et godt seksualliv og et godt forhold.

ER DET FLERE DER UTE SOM TENKER SOM MEG, ELLER KAN GJØRE SEG OPP NOEN TANKER RUNDT DETTE??

Hver sin lyst sier nå jeg. :) Noen tenner også på røde skinnbukser da, så jeg tenker at det er vel ikke verre det du tenner på egentlig - eller? Kanskje verre, men samme prosess liksom :)

Skrevet

Utroskap, slik jeg ser det, er å holde på med andre bak ryggen på partneren. Så lenge ingen blir såret, er det vel bare å holde på.

Men personlig kunne jeg ALDRI tenkt meg å involvere flere mennesker i sexlivet til meg og kjæresten!

Gjest Slitsomt
Skrevet

Jeg har i årevis "slitt" med akkurat de samme lystene, og blir tent av det samme som du.

Når jeg bruker begrepet "slitt" så betyr det at jeg ikke setter så stor pris på akkurat dette tenningsmønsteret. Men fakta er at jeg kan bli vanvittig kåt av tanken på at dama har sex med en annen mann. Fantasien har dreid seg om å være til stede og se på.

Når vi har snakket om dette mens vi har hatt sex så har det vært svært spennende. Bare det å få henne til å innrømme (eller bare si ??) at hun kunne ha tenkt seg en annen har gitt et ekstra kick.

Vi har også nesten gjort alvor av fantasien. Nesten betyr at en gang ble det ingenting av pga mens. En annen gang ble det stoppet av at "kandidaten" hadde for mange kamerater i nærheten. Må vel her legge til at hun har vært villig mest for min skyld og at det ikke er slik sex som tiltaler henne mest.

Ulempen - for å si det mildt - er at jeg ikke setter pris på disse fantasiene. De har på et vis tatt overhånd og etterhvert så kreves det på et vis stadig sterkere fantasier. F.eks har jeg bevet meg dit hen at jeg tenner på å sende henne på byen alene med det formålet at hun skal finne seg en å ha sex med, og så i ettertid berette detaljert om dette for meg.

Jeg vil imidlertid ikke ha det slik. Jeg vil være som andre og tenne mest på at være alene med dama og ha normal sex. Men slik er det ikke.

Ikke det at jeg ikke tenner på normal sex også, men når det er snakk om det lille ekstra så behøver jeg fantasiene.

Jeg betrakter det hele som et stort problem som hemmer meg fra et naturlig og lidenskapelig sexliv. På et vis er vi tre tilstede når jeg har det best, og da blir det feil.

Årsaken til dette skulle jeg likt å visst. Selvom helberedelse sikkert ikke finns. Har en tanke om at det kan skyldes en mindreverdighetsfølelse; at andre er bedre enn meg.

Sjalusi merker jeg ikke oppi det hele.

Om det skulle finnes en psykolog innpå her så vær så snill og forsøk å forklar hva som kan ligge bak.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for svaret ditt Slitsomt!

Kunne nesten tro at vi er sjelevenner! Det er et punkt jeg synes dette innlegget/svaret ditt var interessant, og det var "mindreverdighetskompleks". For meg er det heller et motsatt problem. Jeg har det jeg trenger av selvfølelse etc. men beruser meg i fantasien på at dama mi koser seg med en annen. Det hadde jeg før hun var utro også, men det gav ekstrem mersmak for meg etter hendelsen. Jeg tror vi har et ambivalensbehov, hvor vi ønsker en gitt trygghet i det seksuelle samlivet, men ved for mye trygghet er ønsket om balanse til stede. Dette er sterke lyster som styres av vår Libido - seksuelle kraft. Jeg mener ikke at dette skal behøve å skje ofte eller at grensene skal tøyes, men et lite knull av og til er påkrevd i min situasjon.

Har prøvd å hintet frempå det med trekant, men hun er ikke så begeistret for den type sex. Dette betyr ikke at hun ikke vil det, men synes det virker litt nytt og fremmed. Det beste rådet jeg kan gi er; spill noen erotiske spill som "Lyst" e.l. for å bli mer bevisst på deres egen seksualitet ovenfor hverandre. Deretter er åpenheten selve limet eller nøkkelen som gir henne trygghet og kanskje blir hun mer utforskende etterhvert?

Jeg har ikke fått oppfylt trekantønsket ennå, men jeg tror dama mi ville satt pris på å oppleve det en gang. Poenget er kanskje at hun er redd for å såre deg fordi hun kanskje opplever den andre som bedre enn deg. Det skal du i tilfellet ikke bry deg om, fordi å ha sex med deg vil være noe annet enn å ha sex med en annen. Det var ekstremt spesielt de første femti eller hundre gangene jeg og dama hadde sex, og det kan jeg love deg at det er nå også(selv etter uttallige).

Jeg vil ikke anse oss som unormale i forhold til andre mennesker, for sexen har skiftet ansikt mange ganger. Fra å være en mann-kone-ting til å bli jentesex, gruppesex, partnerbytte, firkant, trekant, dildosex mm. Å ha motiver bak de seksuelle variasjonmetodene som vi har, må bringe dette på et videreført plan og må derfor ikke anses å være uvanlig eller sykelig!

Gjest Finken
Skrevet

Hmmm....hvorfor ikke bare sende henne ut alene en tur da, om hun har lyst!

Tror det er mange rare fantasier ute og går: husker jeg stusset litt over en kamerat, som fortalte at han blei så kåt etter at damen hans hadde gått fra ham.....av å tenke på at hun hadde sex med den nye typen (han blei dumpet for)..... :briller:...hmmm

Skrevet

Kan det være Hore-Madonna-syndromet-varianten? Dvs. at du/dere tenner på ikke bare Madonna (den gode, trygge, rene), men trenger en del spenning den andre veien?

Mye bedre enn de som oppsøker horestrøket i alle fall for å få tilfredstillelse, uten å dra sammenligninger. Bedre for kvinnen mener jeg. Men kanskje litt slitsomt for dama, å måtte finne seg en passende kandidat - eller kanskje ikke, om hun er med på det da er det vel greit. Så fint at dere er åpen overfor damene deres da.

Tror jeg skal fiske hos gubben. Kanskje han sender meg ut på byen en tur... he he. Har litt lyst på en øl. Ikke på andre mannfolk. :briller:

Skrevet

Vel, jeg virker som den eneste damen som har samme fantasi....

:(

Gjest gjest1
Skrevet

Sikkert ikke innmari unormalt dette her heller. Jeg hadde jo en gang en mann - var gift til for ti år siden, siden har jeg hatt kortere forhold, - men altså, da jeg traff ham var jeg ung og uerfaren og klarte ikke å slippe meg helt løs. Vanskelig å få orgasmer sammen med ham og i det hele tatt. sikkert et skikkelig kjedelig sexdyr.. Så etter noen år, var han utro, og etter et par måneders forhold til denne andre kvinnen fortalte han meg det. Etter det tente jeg på denne tanken. Jeg ville ikke likt at han gikk ut og var utro igjen, da hadde jeg skutt ham, men tanken på ham sammen med andre tente meg utrolig, og sexlivet vårt ble utrolig mye bedre etterpå. Merkelig, ikke sant? Aner ikke hvorfor, men sånn var det bare....

Skrevet

Jeg synes det virker litt vel drøyt, men bevares,- hver sin smak.

Bare ikke såre andre / hverandre da i allefall....

Men,- er dette egentlig utroskap hvis du tillater det ? Er man ellers ute etter å ha seg, så synes jeg man bør gå ut av forholdet og heller være singel og se åssen det går. Synes ikke det å ligge med noen / holde på bak partnerens rygg er så flott i et parforhold jeg.

Diva, snerpete nå (?)

Skrevet

Synes ikke du er snerpete i det hele tatt jeg, Diva!

Sjøl mener jeg akkurat det samme som deg! Folk må få holde på med hva de vil, men for meg personlig er ikke dette noe for meg!

På en annen side......man vet ikke før man har prøvd...... :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...