Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du kunne spurt typen din om hva som helst, og han måtte svart helt ærlig, hva ville du spurt om da?

Jeg tror jeg ville ha spurt om han hadde pult kompisen sin hvis han våknet opp som jente... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke spurt han om noe spesielt, for jeg har ingen problemer med å spørre om ting. Et seriøst forhold bør være så åpent at man kan spørre hverandre om hva som helst uten veldig store problemer.

jeg sier: (17.10.00)

om du hadde våknet opp som jente

hadde du hatt sex med <venn> da?

kjæreste sier: (17.10.17)

um, nei

kjæreste sier: (17.10.19)

:D

Skrevet

Jeg føler faktisk helt ærlig at jeg kan spørre om hva som helst...

Skrevet

jeg tror jeg kan og spørre om hva som helst :)

er hvertfall ikke noe jeg kan komme på som jeg verger meg for å spørre om

Skrevet

Vi spør begge to om hva vi vil når vi vil, å heldigvis for det=)

Skrevet

Har åpenhet nok til å spørre om alt. Likevel synes jeg det er best å ha noe for seg selv som ingen andre vet, og derfor vil ikke jeg vite alt om den andre heller.

Skrevet

Jeg ville spurt:

Elskling... du vet de rosa kanin-tøflene mine som jeg likte så godt, og som plutselig forsvant i fjor høst (da du kjøpte nye tøfler til meg). Du sverget dyrt og hellig på at du ikke hadde kastet dem... snakket du samt da, eller var du involvert i den forsvinningen? :fnise:

Det er nemlig et mysterium jeg ønsker å få oppklart... :jepp:

Skrevet
Jeg ville spurt:

Elskling... du vet de rosa kanin-tøflene mine som jeg likte så godt, og som plutselig forsvant i fjor høst (da du kjøpte nye tøfler til meg). Du sverget dyrt og hellig på at du ikke hadde kastet dem... snakket du samt da, eller var du involvert i den forsvinningen? :fnise:

Det er nemlig et mysterium jeg ønsker å få oppklart... :jepp:

:ler::ler::ler:

Skrevet
Har åpenhet nok til å spørre om alt. Likevel synes jeg det er best å ha noe for seg selv som ingen andre vet, og derfor vil ikke jeg vite alt om den andre heller.

Enig!

• 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg føler vi har et såpass bra forhold at jeg kan spørre han om hva som helst mellom himmel og jord, uten at det måtte være no problem :skravle:

Gjest påtjukken
Skrevet

Føler jeg kan spørre om alt men om han MÅTTE svart sant hadde jeg spurt:

Kan du fortelle meg hva den nye laptopen din VIRKELIG kostet??

(har en mistanke om at han har rundet ned noen lapper...) (men kjøpt er kjøpt så det spiller i grunn ingen rolle nå..)

Skrevet

Er ikke noe jeg ikke kan spørre ham om...Vi er litt sånn: Ikke spør om du ikke vil ha et svar...Dønn ærlige begge to...Og han hadde seriøst sagt at jeg hadde fint kunne ta av litt om jeg hadde lagt på meg og spurt om det.

Gjest milkyway
Skrevet (endret)

Jeg spør om ting jeg tåler å høre svaret til, og har ikke problemer med det. :)

Husker en gang spurte jeg "Funker denne genseren?" så svarte han "Helt ærlig? Nei, den var for kjerring på byen!" hohoho jeg ble så furten at jeg reiv den av og heiv den i et hjørne og rørte den aldri igjen! :gjeiper:

Men tror jeg visste svaret selv da. Siden jeg måtte spørre. :fnise:

Endret av milkyway
Gjest StoreSky
Skrevet

Jeg ville iallefall ikke hatt noen problemer med å spørre TS's sitt spørsmål!

Tok en "hvor moderne er din mann"-test fra KK igår på han, han svarte villig vekk på alle spørsmål.

Jeg håper at HAN kan spørre MEG om alt også! :) (noe han sier at han kan)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...