Gå til innhold

MSN viruset som rusler og går nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

gjelder kun denne trusselen direkte nedlasting eller kan delte mapper også bli påvirket ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det utgjør fare kun hvis du godtar å ta i mot det som blir sendt deg. Og åpner det.

Det legger seg inn på harddisken på pc'en din som en hvilken som helst annen trojaner eller virus gjør. Så i disse tider gjelder det å bruket hodet før du takker ja til å ta mot filer og mapper andre sender deg. Uansett hvor god venn av deg som sender det :sjenert:

Skrevet

he he, jeg er ganske kritisk til alt jeg laster men hvis det kun går via direkte enkeltfillasting så er det jo ikke et problem

Skrevet

Det gjelder tydeligvis bilder og grafiske vedlegg. Så styrer du unna det, så skal du vel være nokså safe.

Skrevet

mjo, det har jeg skjønt men jeg lurer på om dette vil kunne påvirke delte mapper eller kun direkte nedlasting via samtalevindu

Gjest StockDama
Skrevet

Om de har muligheten å legge noe inn på maskina di via delte mapper, så ja. Da kan det smittes via der også. Men fleste trojaner og virus går direkte via samtalevinduet.

Skrevet
he he, jeg er ganske kritisk til alt jeg laster men hvis det kun går via direkte enkeltfillasting så er det jo ikke et problem

Vil tro det må gå via en annen som har infisert pc for å få "smitte" via delte mapper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...