Gå til innhold

Blødning utenom mensen

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei,

håper noen kan svare meg på noe litt rart/skummelt.

Jeg har veldig regelmessig mens og går ikke på p-piller. Jeg skal ikke ha mensen igjen før om 2 uker og allikevel, idag, kom det blod i trusa....ikke mye, men litt..

Blir litt redd for det har aldri skjedd meg før. Jeg har som sagt helt regelmessig mens og har ikke hatt antydning til vondt i magen. Allikevel blør jeg nå litt og det minner ikke om mens i det hele tatt.

Noen som har opplevd dette eller vet hva som kan være årsaken?

Takknemlig for svar.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kan ikke vite hva årsaken er. Men jeg kan si seg at det ikke er uvanlig, og kan komme fx i forbindelse med eggløsning. Noe som godt kan stemme siden det er to uker til du skal ha mensen. Hvis det ikke er mer enn at det holde rmed et truseinnlegg og det ikke varer i mange dager, er det helt greit. Hold telling og se om det kommer same tid neste måned.

Hvis det fortsetter å blø kan det komme av alt fra cyster til at foster som ikke har festet seg. Så du skjønner... vi kan egentlig ikke vite noe som helst, det kan kun en lege.

Men er det bare litt, ville jeg ikke vært bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk skal du ha Tusenfryd!

Jeg logget på for å se om noen hadde svart - og ble svært lettet over dine ord.

Jeg tror, som du, at det kan ha med eggløsning å gjøre. Har punktlig syklus så da blir det mens lørdag om to uker.

Ha en fin dag :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...