Gå til innhold

brudeslør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å finne slør til min diamond white brudekjole. Er det mulig å bruke slør som er ivory farge? For er ikke så mange slør i fargen diamond white.. noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ballerina
Skrevet

Jeg prøvde et ivory slør her (tror jeg... :sjenert: ) Ellers så kan du jo alltids prøve på ebay eller noe :)

Skrevet

Jeg vil gått inn på ebay og skrevet "diamond white veil" i søkefeltet. Da kommer det opp mange ulike typer til en billig pris! Kan ikke tenke meg at ivory farge er noe pent til hvitt...

Skrevet
Jeg prøver å finne slør til min diamond white brudekjole. Er det mulig å bruke slør som er ivory farge? For er ikke så mange slør i fargen diamond white.. noen som vet?

Er ikke diamond-white en ekstra hvit farge? Ville da i så fall gått for hvitt slør med evt strass sydd i. Uansett finner du masse slør på e-bay. Jeg kjøpte mitt her ,og betalte ca 150 kr inkl. frakt. Raskt levert og kjempefornøyd med mitt ivory-fingertip-slør med perler.:)

Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøpe brudeslør etter tips fra denne tråden....

Har ikke helt forstått hvordan en fikser handel på ebay. Når jeg kjøper to artikler fra samme butikk, ser det ut til at jeg må betale separat. Stemmer det? Vil de likevel bli sendt sammen og dermed bare betale frakt for en pakke og ikke to?

Hva skjer når en har "vunnet" et produkt og ikke betaler med det samme?

Skrevet
Tenkte jeg skulle kjøpe brudeslør etter tips fra denne tråden....

Har ikke helt forstått hvordan en fikser handel på ebay. Når jeg kjøper to artikler fra samme butikk, ser det ut til at jeg må betale separat. Stemmer det? Vil de likevel bli sendt sammen og dermed bare betale frakt for en pakke og ikke to?

Hva skjer når en har "vunnet" et produkt og ikke betaler med det samme?

Jeg har aldri kjøpt to produkter på samme gang, men vil tro alt blir sendt samlet. Du kan skrive mail direkte til selger via e-bay og be dem sørge for dette i så fall. Når man har "vunnet" budrunden må man betale innen et visst antall dager og dette får du beskjed om. Varen blir ikke sendt før du har betalt i alle fall. Jeg bruker alltid paypal og betaler med èn gang. Be selger også spesifisere dersom produktene kommer på under 200 kroner, slik at ikke frakt ikke står som verdi på innholdet. Man kan som kjent bare kjøpe for 200 kr tollfritt, men frakten kommer utenom dette. Jeg er i alle fall superfornøyd med mine kjøp. Lykke til!

Skrevet

Takk for hjelpen, Honey! Jeg sendte en email til selger og fikk da en felles faktura og ordnet samlet forsendelse. Spennende å se når pakken kommer om jeg blir fornøyd med sløret. Rasbillig i såfall!

Skrevet
Takk for hjelpen, Honey! Jeg sendte en email til selger og fikk da en felles faktura og ordnet samlet forsendelse. Spennende å se når pakken kommer om jeg blir fornøyd med sløret. Rasbillig i såfall!

Bare hyggelig! Håper du blir like fornøyd som meg i alle fall.;)

Skrevet

I dag mottok jeg sløret... Det er ikke noe galt med det i seg selv, MEN bildet sa ikke nok... Jeg har fått en hvit kant på sløret, det ville jeg ikke ha! Antagelig har det stått i teksten at sløret var med denne kanten - uten at jeg har skjønt det... Kan ikke "fagspråket" innen bryllupsverdenen på norsk, da går det virkelig ille på et fremmedspråk :ler:

Vel, så nå har jeg et slør til overs...

Skrevet

Slør uten kant = cut edge/european edge.

Mange flere å velge mellom med kant enn uten på ebay, mener jeg å huske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...