Gjest Gjest Skrevet 19. november 2007 #1 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg har mistet min bestemor etter lang tids sykdom. Hun ble 90 år og endelig fikk "reise" til bestefar som hun savnet masse etter han døde. Hva kan jeg skrive på båndet til kransen vi skal gi? Noen forslag? Ønsker alle forslag helt fra de enkleste ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.n Skrevet 19. november 2007 #2 Del Skrevet 19. november 2007 Takk for alt En siste hilsen Takk for gode stunder Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 19. november 2007 #3 Del Skrevet 19. november 2007 "Takk for alt, kjære bestemor" Da blir det litt mer personlig synes jeg. Kondolerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bolla piggsvin_* Skrevet 19. november 2007 #4 Del Skrevet 19. november 2007 Ikke en spurv faller til jorden uten at gud vet det, nå har du endelig kommet hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobeline Skrevet 19. november 2007 #5 Del Skrevet 19. november 2007 Kondolerer Vi hadde teksten "takk for alle gode minner bestefar" på kransen til bestefaren min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninnii Skrevet 19. november 2007 #6 Del Skrevet 19. november 2007 I min mors begravelse hadde barnebarna valgt å skrive: Takk for alt du var for oss kjære bestemor. Vi savner deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2007 #7 Del Skrevet 20. november 2007 Tusen takk alle sammen:) Mange gode forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #8 Del Skrevet 21. november 2007 til pappa hadde vi "sov godt pappa, gla i deg!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 21. november 2007 #9 Del Skrevet 21. november 2007 Først av alt kondolerer. Jeg synes "Vi savner deg bestemor, men unner deg fred" kanskje passer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2007 #10 Del Skrevet 24. november 2007 Du er høgt savnet er veldig fint å skrive syns eg... Viser kor mykje ein er glad i en person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 26. november 2007 #11 Del Skrevet 26. november 2007 Når min bestemor gikk bort skrev vi "verdens beste bestemor". Syntest det var veldig fint vi da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå