Gjest Opeth Skrevet 19. november 2007 #1 Del Skrevet 19. november 2007 Tenkte jeg skulle starte en dagbok jeg også, selv om jeg ikke lever ett spesielt "spennende" liv for øyeblikket. Og jeg er heller ikke så kjent blandt folk her. Men uansett - jeg er samboer, noe som kan være en utfordring i seg selv, og jeg er på leting etter en jobb! Jeg jobber om dagen som vikar i forskjellige butikker, noe som jeg synes selv er ganske kjedelig i lengden. Frustrasjoner, overraskelser... alt kan skje med meg. Dagen i dag har bestått av jobb og stress. Ikke lange arbeidstiden, bare fra 8 til 11 i dag. Men selvfølgelig så er vikarbyrået jeg jobber for litt vanskelige.. Rett etter jobb hadde jeg 5 minutter på meg før jeg skulle rekke bussen - ta den ned til sentrum og levere timelista mi innen klokka 12. Det tar også en evighet (føles det) å gå fra busstoppet i sentrum til selve bygget for og levere den lille lappen. Unødvendig. Hvorfor kan ikke de også få oss til og levere på internett? Hadde vært herlig! Eneste positive med dette er at jeg har hele dagen på og sysle med mitt frem til samboer kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opeth Skrevet 20. november 2007 #2 Del Skrevet 20. november 2007 Er litt småskremt. Jeg har slike sinnsyke drømmer om dagen, alt i fra drømmer hvor samboern beskriver "drømmedama" si (dvs strake motsetningen av meg, i følge drømmen), min egen begravelse, og nå i natt som var: jeg ble voldtatt. Jeg har tyda samboer-drømmen og voldtekt-drømmen. Samboer-drømmen: Motsetningsdrøm, visstnok. Er han utro der (noe som pleier å være vanlig i de drømmene), så betyr det visst han alltid skal være trofast. Tenker ikke stort over dette, siden jeg vet han ikke vil meg noe vondt, og at det er meg han vil ha. Voldtekt-drømmen: Dette er skummelt. Advarselsdrøm. Noen utnytter meg, og jeg må være forsiktig hvor jeg går og hvem jeg er med. Jeg måtte være forsiktig. Eneste jeg sitter igjen med er tanken; "Hvorfor er det alltid negative drømmer?" Det skjønner jeg ikke. Det trekker jo humøret mitt ned, og jeg blir skeptisk til det meste. Samboer er bekymra for meg også, når jeg våkner og gråter etter fæle drømmer. Han trøster selvfølgelig, og alt blir bedre når jeg ligger i armene hans. Men det er fortsatt skummelt å sovne igjen! Ellers er det ikke jobb i dag, så jeg tvang min mor til sentrum med meg i dag for og handle litt gaver til jul. Vil helst bli ferdig med det fortest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opeth Skrevet 21. november 2007 #3 Del Skrevet 21. november 2007 I dag har det vært hyggelig. Middag med min far, som jeg ikke ser så ofte om dagen. Sitter i en tom leilighet og venter på at samboer skal komme hjem.Det er slike stunder hvor jeg tenker over hvor glad jeg er jeg har han! Eneste som er negativt, er jobben hans. Han fortalte meg i dag at han kom kanskje til å være borte i en uke, pga jobb. Det er ikke sikkert, men fortsatt stor mulighet for det. Og jeg tenker; skal JEG være alene her i en uke? Hva skal jeg finne på? Jeg fant også ut at jeg er avhengig av den tryggheten av at han er her - hver dag. Jeg har rett og slett glemt ut hva jeg skal gjøre alene. Det er lenge siden jeg har vært alene i flere dager i strekk - og det skremmer meg. Jeg vil helst ikke være alene. Jeg vil ikke være foruten han. Føler meg ganske barnslig, når det bare er snakk om noen få dager - men sist det skjedde følte jeg meg ikke som meg selv. Det var så tomt. Nå tar jeg sorgen på forskudd, det er jo ikke sikkert - men det hadde vært utrolig kjedelig å ikke kunne se min kjære på flere dager. Spesielt siden jeg kjeder meg bare å være hjemme et par timer uten han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opeth Skrevet 22. november 2007 #4 Del Skrevet 22. november 2007 Mye spennende skjer fremover! Flytting i neste uke, tror jeg. Og så er det selvfølgelig snart julaften. En fin julegave til meg hadde vært en jobb, syns jeg. For nå er jeg rimelig lei luselønn fra Adecco og dårlige vakter. Nå skal jeg vaske litt golv, og etter det tenne litt lys og slappe helt av frem til samboer kommer hjem. Da er det middagstid, og da blir det pasta. Ha en fortsatt trivelig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opeth Skrevet 2. desember 2007 #5 Del Skrevet 2. desember 2007 Selvfølgelig er de som skal flytte ut der jeg skal flytte inn forsinket - og jeg har enda ikke fått flyttet en eneste ting inn dit. ... Hurra. Uansett, så har jeg fått vikariat i en barnehage! Jobben jeg ønsket meg! Herlige unger, skulle bare hatt det fast. Man vet aldri. Vikariat er bedre enn ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 5. januar 2008 #6 Del Skrevet 5. januar 2008 Hei! La merke til signaturen din jeg. Det er fra some might say, er det ikke? Og da måtte jeg bare stikke innom dagboken din med det samme Ha en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå