Gå til innhold

ang piercing

Madison

Anbefalte innlegg

Har hatt lyst til å ta i hull i navlen..

MEN.. har jo hull i ørene, og har hatt utrolig mye problemer med verk og slikt.

Samme om det har vært rent gull eller ikke, så dukker det opp betennelse etterhvert.

Hatt disse i 8 år eller noe, vært sånn hele tiden.

Er det sånn jeg er? At kroppen ikke liker hull :ler:

værre å få betennelse i navlen enn i øret sånn liksom.

Noen som vet om det da er veldig stor sjanse for at det samme vil skje der?

På forhånd takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kroppen liker egentlig ikke at vi setter i disse metall-dingsene, men allikevel gjør vi det. Og det er sjangser for at du vil få en betennelse, men å rense jevnlig er en bra ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg har flere ganger hatt ring i øyenbrynet - men kroppen har "støtt fra seg" dette fremmedlegemet og nå har hun gitt opp. Nei - kroppen liker ikke disse metallgreiene hist og her...

Personlig synes jeg ikke at det er pent heller og har ingen ønsker om å stikke hull noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo bare være at du reagerer på noe,

jeg hadde i navelen,men ble litt plaget. :cry:

I tunga har jeg titan,det annbefalte hun som tok den da jeg sa at jeg hadde vært plagert med navelen.

Du må nok bare hoppe i det og prøve,

jeg synes det er kjempefint

Lykke til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madison :D

Har du prøvd å ha kirurgisk stål i ørene ? Evt. prøv kirurgisk stål i barbellen eller ringen når du evt. piercer navlen.

Vet ikke om det har noe å si, men dette kan gjøre det litt enklere i noen tilfeller for kroppen å "akseptere" det nye fremmedlegeme.

Diva :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Diva :D

nei har ikke prøvd det..hvor får man tak i det da?

Er det evt noe piercingstudioet har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok kirurgisk stål da jeg egentlig reagerer på nikkel over tid.

Vel kroppen min støtte fra seg min lekre navlepiercing, så jeg måtte ta den ut.. :cry: Har hatt hull i ørene siden jeg var 4 år, men har alltid hatt enten gull eller sølv og det har gått bra. Titan skal jo være bedre, men de har jo ikke så fine barbeller til navelen :(

Jeg vil og ha piercing i navelen min.. tror jeg.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal være litt forsiktig jeg......... er det veldig viktig for deg å ha piercing i navlen da??

Siden kroppen din har reagert på "hull-i-ørene" - så sier vel kroppen her "NEI" - gjør den ikke?

Er en navle-piercing viktigere enn helsa di? :roll:

Sjøl har jeg "bare" hull-i-ørene, og en kvelds bruk av uekte ørepynt er nok til å få betennelse, med infeksjoner og værk - og dritt! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Jeg tok hull i ørene da jeg var 10 år. Dessverre var jeg så dum at jeg kjøpte juggel med en gang og sov med de første gangen jeg tok ut de øredobbene jeg hadde fått av frisøren. Endte med at de satt fast og da jeg endelig fikk de ut med hjelp av min søster, spratt det ut blod og verk. Jeg ble redd og tørte ikke ta hull igjen før noen år senere. Tror jeg var 12-13 år neste gang. Da hadde jeg lært og etter det har det gått bra. Kun brukt ekte gull og sølv. Har opp gjennom tidene hatt litt små verk i hullene i ørene. Men av en eller annen rar grunn har det gitt seg. Nå er det herrens mange år siden jeg har hatt verk og dritt. Syns jeg er heldig. Navelpiercingen min har det også kjempe bra :D

Nei vi har alle forskjellige kropper. Du får bare ta å hoppe ut i det. Se hva som skjer. Jeg har også noen få ganger reagert på nikkel fra klokka mi rundt håndleddet, men det har også gitt seg.. Ikke vært plaget med det heller siden. Jeg er rar hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har/har hatt problemfrie piercinger i navle,tunge,nese,øreflipper.

Men jeg tok et hull i ene øret ganske langt oppe for 10 år siden ca. Det hadde jeg i 3 mnd før jeg tok det ut pga. verk og det kan verke litt enda faktisk!

Kroppen er rar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er vel stor sjanse for at kroppen din vil reagere ettersom du har hatt slike problemer med hull i ørene... men ring i navlen er veldig fint, så ta gjerne sjansen, men fra egen erfaring ikke gå rundt å "pill" og fikle på ringen, det er veldig fristende, tenk på alt du tar på som vil sette seg på ringen og komme inn i kroppen din, GOD HÅNDVASK!!!!

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...