Gå til innhold

Hva er sexyest masse hår eller ingen?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Dere som er så mot mannfolk med hår på ryggen, har dere noen tips på hvordan man skal klare å fjerne disse da?

Er tilnærmet UMULIG å fjerne de vist man ikke har noen til å hjelpe seg, å vist man er singel så er det ikke så enkelt å bare spørre noen om de kan hjelpe meg å fjerne håra på ryggen.

Å hvordan skal man få seg ei dame vist hu ikke liker hår på ryggen da?

Får jo ikke fjernet det før hun eventuelt ser det, og sier: "æsj så kvalmt! Du har hår på ryggen, nei deg vil jeg ikke ha."

Det blir for teit å si at du ikke liker kroppshår. Vist vi mannfolk skulle barbere bort alt håret på hele kroppen hver dag så ville vi sett ut som en oppkuttet kjøttkake etter hvert. Er da ganske vanlig med kviser på kroppen på mannfolk, prøv å barbere bort hår på ryggen blandet med litt kviser! Se hvor glad han blir.

Jeg syntes nå denne debatten blir for teit. Er vist noen her som får helt hetta vist de ser antydning til hår.

Syns ikke du skal tenke på det jeg. Det er sant at det er en tullete debatt preget av overfladiske holdninger. Hadde jeg vært mann og dama mi ikke ville hatt meg fordi jeg hadde hår på ryggen tror jeg faktisk jeg hadde gjort lurest i å finne en annen dame...

Det er litt andre ting som er viktig når man nærmer seg 25 syns jeg.

Vær som du er, det er nå det beste uansett sier jeg.

Asterism

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Englepusen, ja jeg har også lagt merke til denne "feminiseringen" av menn, som særlig enkelte her uten at jeg skal utdype da denne personen lider av veldig høy grad av forfølgelsevannvidd.

Vokse ryggen eller leggene for å behage kvinnen er å være veldig slem mot seg selv. Nå pleier jeg som regel å like oralsex på kvinnenes initativ og legger ikke merke til om de har hårete rygger eller ei.

Men kvinner som hele tiden skal fikse på fasaden og fasongen må for å være helt sikker slite av alvorlige depresjoner og angst for andre menneskers "observasjon" av dem.

Forfor glemme stavefeil? Hvorfor rette på lårene? Er man ikke den samme uansett? Er wacodverg med to armer som ben istedetfor ben som armer, og mangler alle tennene og bruker bleie, noe styggere enn kisen som vasker sololje av solariumsenga av forrige mannen der han går og drar damer ovaralt? (schanke, nome og en til som jeg ikke husker navnet på men har ligget med over tusen er eksempler som forklarer hva jeg mener)

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg traff min kjære, fikk han ryggen sin jevnlig vokset (helt etter eget hode).

Jeg spurte han hvorfor han gjorde det. "Liker det bare sånn", fikk jeg til svar. Jeg for min del synes ikke ettervekst etter voksing er noe særlig. Sa at han slett ikke behøvde gjøre det for min del, men om han for sin egen velværes skyld ville fortsette, måtte han gjerne gjøre det.

Heldigvis sluttet han :sjarmor:

Og så spurte jeg igjen hvorfor han egentlig hadde vært så opptatt av å få ryggen vokset. Han svarte: "Hår på ryggen er jo det jenter drar frem da, som eksempel noe skikkelig ulekkert".

Det synes jeg var litt trist å høre, for det er ikke sant for min del i alle fall.

Men han begynte å shave seg under armene, da, etter mitt forslag :ler: Og nakken hans hjelper jeg han med.

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt..det er summen av utseendet og personligheten som er det viktigste for meg. Mannen min har litt hår på ryggen men det gjør ingenting!

Jeg vil heller ha en snill og god mann med hår på ryggen enn en drittsekk som er glatt som en delfin!

Jeg er SÅ enig med Englepusen! Selv har jeg vært sammen med menn som har hårløse på brystet/ryggen og en som har hår på brystet og litt på ryggen. Jeg er sammen med den "hårete" mannen nå og er kjempe fornøyd med ham :) . Det viktigste er vel helheten - og at man elsker hverandre. I mitt tilfelle var delfin-mannen en drittsekk, glad jeg ikke er sammen med ham lengre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Mitt inntrykk er at kvinner som liker hårete menn er samme typen kvinner som ligger med den som har "finest bil i bøggda".

Hårete menn er en uting- hår på legger og armer er ok, men ikke massivt buskas i armhulene, underlivet, magen, brystet og ryggen- fysj!

Minnie

tåpelig utsagn, Minnie!

Jeg liker at en mann har litt pels på brystet. Synes glatte mannebryst er litt pinglete rett og slett. For å kompensere bør de i såfall ha ganske godt utviklete pecs. Hår på brystet, på armene og en veiviser er herlig. Gjerne en hårete mage også. Ikke fullt så begeistret for hårete rygger og rumper, men er fyren en nydelig person, så er han det - med eller uten hår!!! Minnie - jeg tror du er skrekkelig ung! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Mitt inntrykk er at kvinner som liker hårete menn er samme typen kvinner som ligger med den som har "finest bil i bøggda".

Hårete menn er en uting- hår på legger og armer er ok, men ikke massivt buskas i armhulene, underlivet, magen, brystet og ryggen- fysj!

Minnie

tåpelig utsagn, Minnie!

Jeg liker at en mann har litt pels på brystet. Synes glatte mannebryst er litt pinglete rett og slett. For å kompensere bør de i såfall ha ganske godt utviklete pecs. Hår på brystet, på armene og en veiviser er herlig. Gjerne en hårete mage også. Ikke fullt så begeistret for hårete rygger og rumper, men er fyren en nydelig person, så er han det - med eller uten hår!!! Minnie - jeg tror du er skrekkelig ung! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hår på hodet er en bra ting,hår på kroppen er en naturlig ting.

Hyggelig med lite hår på baksiden,moderat på forsiden.

Ellers simpelthen elsker jeg kortklipte nakker av en eller annen grunn. Fetisj?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Minnie - jeg tror du er skrekkelig ung! :hoho:

Jeg fyller 26 i høst og setter visse krav til utseende, trenger ikke være umoden av den grunn. Jeg liker ikke gorillaer- og jeg tror nok jeg har mange med meg på akkurat det.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår på ben og armer er greitt, men når hele brystpartiet, magen og ryggen er dekket av det som kan kalles pels og du trenger hekkesaks for å finne penisen hans og han må bruke en halv toalettrull for å tørke seg bak fordi all bæsjen henger igjen i det massive buskaset rundt anus og armhulehårene stikker ut av ermene på t-skjorten... da er det på tide med en opprydding..

Her er det ganske overdrevet, ja :ler:

Tror det er et klart mindretall som er "plaget" med hårvekst i et omfang som dette (heldigvis)

Min kjæreste har hår på både ben og armer, og til og med på brystet :o

Men så er han en voksen mann på 31, og det kler ham utmerket :-)

Litt stussing under armer, og andre steder tar han etter behov, og det tror jeg nok at de fleste gjør. Men jeg synes IKKE han skal begynne å barbere vekk håret på brystet feks!

Han er både kjekk og pen, og velduftende. Selv med hår på kroppen!

GLATTE mannfolk er noe av det minst sexy jeg ser (uff og uæh)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn SKAL ha litt hår på kroppen, men dog moderat. Som Minnie skrev - gorillaer er ikke særlig sexy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte her kommer med så nedsettende kommentarer om de som har en annen mening enn dem selv at denne debatten gidder jeg ikke være med på mer!!

Det går ikke an å slenge dritt om folk dere ikke vet hvem er en gang.

Skjerp dere!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner skal ihvertfall ikke ha hår nedenfor skuldrene, det ble vi enige om for en tid tilbake.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Kvinner skal ihvertfall ikke ha hår nedenfor skuldrene, det ble vi enige om for en tid tilbake.

Waco

Hvem er "vi"- og sa ikke du i går at det ikke spilte noen rolle om jenter hadde hår på leggene eller ikke?

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri sagt det er greit at kvinner har hår på leggene, skjønner ikke helt hvor du har det fra.

Vi er oss alle på kg vel.

Waco

Bare spør hvis det er mer du lurer på =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco

Hvorfor skal de ha hår ovenfor skuldrene da, waco? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sandman, hestehalen er til å holde i.

Minnie, hallo du kan ikke finne på masse argumenter, jeg har aldri sagt at kvinner skal ha hår på leggene, men hvis fantasien din sier noe annet, ja da er dessverre ikke det helt mitt problem.

Waco

Kan ikke svare på det umulige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...