Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2003 #1 Skrevet 12. april 2003 Synest det er deilig å kose med samboeren min ,kjenne all den varme "pelsen" hans mot kroppen min..kjempe opphissende... Hadde vært inntressandt å høre andres mening om dette temaet....
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 12. april 2003 #3 Skrevet 12. april 2003 Synest det er deilig å kose med samboeren min ,kjenne all den varme "pelsen" hans mot kroppen min..kjempe opphissende... Hadde vært inntressandt å høre andres mening om dette temaet.... Mitt inntrykk er at kvinner som liker hårete menn er samme typen kvinner som ligger med den som har "finest bil i bøggda". Hårete menn er en uting- hår på legger og armer er ok, men ikke massivt buskas i armhulene, underlivet, magen, brystet og ryggen- fysj! Minnie
Bertha Skrevet 12. april 2003 #4 Skrevet 12. april 2003 Helt uenig med Minnie! Hår er sexy! Selvfølgelig - alt med måte. Men da er det kanskje noe galt med meg??? Ikke er jeg fra "bøgda" heller.... *ler*
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 12. april 2003 #6 Skrevet 12. april 2003 Jeg liker menn som ikke "lar alt flyte"- menn bør også være velstelte, ha myk hud og lukte godt. Hårete stinkende gorillaer bør holde seg langt unna meg. Hårvekst har ingenting med å være mann å gjøre- det er bare skittent og neandertalsk. Minnie
Bertha Skrevet 12. april 2003 #7 Skrevet 12. april 2003 Synes mange menn uten hår har et visst feminint tilsnitt, jeg. Og det tenner meg absolutt ikke! Når det gjelder hår, så er det selvfølgelig en forutsetning at renslighet og godlukt er til stede. Men for å gjenta en klisje: Smaken er som baken - delt.
kopfzerbrechen Skrevet 12. april 2003 #8 Skrevet 12. april 2003 Du liker dem litt femi du Minnie? Kanskje menn med smykker, ringer, og andre juveler på kroppen også tenner deg? :hoho:
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 12. april 2003 #9 Skrevet 12. april 2003 Du liker dem litt femi du Minnie? Å være mann har fint lite med hårvekst å gjøre. Minnie
bare meg 79 Skrevet 12. april 2003 #10 Skrevet 12. april 2003 Jeg synes menn skal ha litt hår, sexy det :blunke: men på ryggen der skal det være silke mykt :D ellers er det ekkelt. :x De kan godt stelle det litt i skrittet trenger ikke være overgrodd der, selv om de er menn. De må jo selvfølgelig være velstellte og lukte godt, ellers er det jo ekkelt med eller uten hår
wondergirl Skrevet 12. april 2003 #12 Skrevet 12. april 2003 Hår er sexy. Ikke gorilla, men det er fint med "veiviser", feks (den stripa som begynner under navlen). Og de trenger ikke å ha fin bil, tåpelig av deg å kategorisere alle som har en annen mening enn deg som harry, Minnie, men vi kan kanskje ikke vente annet fra den kanten...
kopfzerbrechen Skrevet 12. april 2003 #13 Skrevet 12. april 2003 wondergirl, er helt enig. Jeg har forresten veiviser
Barbie Skrevet 12. april 2003 #14 Skrevet 12. april 2003 Et SKIKKELIG mannfolk har hår på byst og armer. Det er sexy og mandig! Ismen
Browneyes Skrevet 12. april 2003 #15 Skrevet 12. april 2003 Hår på brystet er sexy.....andre steder bør det fjernes ! Men at alle menn med hår er stinkende gorillaer Minnie...jeg vil tro at selv de med håret i behold dusjer på lik linje med andre folk !
-Fisken- Skrevet 12. april 2003 #16 Skrevet 12. april 2003 Hår er EKKELT! Litt kan gå, men for mye er rett og slett ekkelt.
Gjest Vega Skrevet 13. april 2003 #17 Skrevet 13. april 2003 Fjerne håret? Sånn at det skal stikke i stedet? Tror ikke hår eller ikke hår utgjør noen forskjell, verken på hodet eller andre steder.
Gjest Liten Skrevet 13. april 2003 #18 Skrevet 13. april 2003 kommer an på mannen, synes jeg. i passende mengder kan det være ok på noen, mens andre er flottest uten. men liker ikke hår på ryggen.... :-?
Gjest indiangranny Skrevet 13. april 2003 #19 Skrevet 13. april 2003 HuRRA jeg har en med hår på armer ,bryst og legger. Det skal være der slik er min mann skapt og jeg elsker alt ved ham.Det er godt å ha en hårete mann som en kan legge seg inntil og bli varm. Hårete menn er sexi synes jeg da,sli som baken er delt er smaken delt. hilsen en som elsker sin hårete mann
Sandman Skrevet 13. april 2003 #20 Skrevet 13. april 2003 Jeg liker menn som ikke "lar alt flyte"- menn bør også være velstelte, ha myk hud og lukte godt. Hårete stinkende gorillaer bør holde seg langt unna meg. Hårvekst har ingenting med å være mann å gjøre- det er bare skittent og neandertalsk. Minnie Det virker som du har et nesten sykt forhold til det med hår. God kroppslukt har med renslighet og hygiene å gjøre, og ødelegges ikke at noen hårstrå her og der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå