Gå til innhold

Er lei mannen min!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest lillipop

Trenger noen råd om hva jeg skal gjøre...

Har vært i gift i snart 3 år og det ser ikke ut til at noe bedrer seg når det gjelder forholdet vårt. Vet egentlig ikke hva som skjer bare at han blir mere og mere drittsekk for hver dag. Vet jeg ikke er god til tider jeg heller, men beskylder han ikke for å være stygg slik han gjør mot meg.

Eks: Skulle kjøre til butikken da jeg uheldigvis tok med lighteren og den var det eneste vi hadde hjemme. Tenkte ikke noe på det i farta tok den jo ikke med for å være stygg mot han heller. Alt var bare ok når jeg kom hjem, etter flere timer sier han plutselig til meg du behøvde ikke være så stygg at du tok med lighteren???? Skjønte ingenting hva han mente med stygg!! så jeg fortalte han at jeg tok ikke med lighteren for å være stygg mot han, fortalte at jeg ikke tenkte meg om...og han sier da at du visste at jeg ikke hadde fyr. Da blir jeg forbannet og sier " alle de gangene du reiste på jobb og jeg ikke hadde fyr, nei det hadde aldri skjedd sa han. Tenk å bråke slik for en lighter, vet noen egentlig hvorfor han er slik? Som regel er det bare filleting vi krangler om som blir til store krangler. Den siste tiden sitter han mye innpå et annet rom, tror det er for å unngå meg. Eller for at han sitter å furter. Han var aldri sånn før, da hadde vi det mye bedre, kranglet vi da så gjorde vi opp der og da men nå bare stikker han inn på rommet og sitter der i flere timer.

Hva får dere andre ut av sånn oppførsel???

Takker for alle svar jeg mottar.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillipop

Ja ikke så dumt det kanskje, men har du noen råd????

vet dette er en bagatell for dere andre også for meg...men trenger virkelig noen råd...hei å hå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prat med han da. Eller la han furte. Men det kan jo være han er typen som ikke vil ta det første skrittet. (Er slik selv... )

Da kan det være lurt å lirke, spør om han vil ha kaffe, te el.lign. (Noe nøytralt, som gjør at krangelen ikke blusser opp igjen, og helst ikke middag, kan være for intimt rett etter en krangel...) Så kommer han nok ut igjen? Og når temperamentet er kjølet ned, så kan du jo si at dere må ha HVER deres lighter heretter, og gjerne et lite reservelager, for det er fort gjort å glemme seg. (Eller noe annet, i andre saker, for dere krangler vel om annet også).

Eller er han så barnslig at han BLIR sittende i "kroken"? Da får han sitte der da, ikke mye å gjøre med det. Men kan være lurt å ikke lukke opp døra og starte med f.eks. å snakke om den samme lighteren igjen, men heller noe helt annet, nøytralt. :D

Også kan du jo, når det passer og stemninga er god, spørre han om han har et problem med forsoning etter en krangel, siden han trekker seg unna. Eller om det er noe annet.

Og husk at man skal være snille mot hverandre, og mot den man er glad i. Ser ut som dere er kommet i feil hakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dorian

Hvis du har begynt å tenke slike tanker om kjærsten din: er det kanskje på tide å tenke tanken om å leve alene?

En lighter synes kanskje trivielt, men det som slår meg er i hvilket lys DU (og han) oppfatter denne situasjonen. Er du lei generelt?

Det som først og fremst trengs er en liten lighter-oppklaring :ler:

Hvor mye skal en så liten detalj bety i et samliv? Hvor mye energi trengs for å få ræva opp av stolen og shoppe en ny lighter hvis du tilfeldigvis fikk med deg den dere hadde - jeg mener, vi snakker ikke sjeldne orkidéer her?? Det fåes hos de fleste kjente kjedebutikker.

Hadde jeg vært deg hadde jeg satt ned foten ang. lightere - å i det hele tatt diskutere dette emnet er nokså snodig.

Hvor lenge kan du elske en som er overmåte opptatt av lightere??

Uansett vil tanken på at det KAN finnes et liv uten ham gi deg uante impulser, så du burde tenken den :wink: Tregner ikke nødvendigvis føre til brudd, men du blir garantert sterkere av å ta en kritisk vurdering av hverdagen din.

Og det ser ut som om du er godt på vei? :sjarmor:

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Tror ikke det bare er du som er lei HAN!!!!!!!!! :blunke:

Mannen din er nok lei DEG også er jeg redd!!!!!!!! :oops:

Dette virker ikke som noe sunt forhold! :-?

Hvorfor ikke ta en pause? :roll:

Svaret vil gi seg selv i perioden dere er fra hverandre............ :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror ikke det er en krangel om lightere akkurat(jeg er lei av å høre om den allerede)

Kan det være at noen er litt deppa for tiden i deres forhold, du eller ham eller begge to?

Her må det prates vurderes tenkes HVASOMHELST

Finn dere noen interesser sammen!

terapi-zloty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...