Gå til innhold

Gravid? Negativ test...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Eva_*
Skrevet

Hei! :) Jeg hadde mensen sist 12. oktober. (1. dag av mens 12. oktober). Har hatt ømme bryster siden 1 uke før forventet mens (men har alltid ømme bryster rundt mens :sjenert:)

Tok en test for et par dager siden, og den var negativ. Tør ikke ta en til for jeg blir så skuffa hvis negativ.

Jeg kjenner ingen tegn til noe slags mens på vei (pleier alltid å få kramper, murring) Nå kjenner jeg bare 'ingenting'. Det er vel litt rart, for jeg har alltid tenkt at man kjenner vel noe når man blir gravid? :jepp: Har forresten kjent en slags brennende følelse i livmor. Men har lest her at andre sier det kjennes ut som om mensen er på vei, og så kommer den bare ikke. Heller ikke kvalm.

Jeg var så sikker på at jeg skulle få en postiv test sist så redd for ta ny. Når bør jeg teste igjen?

Hilsen meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når skulle du hatt mens da?

Gjest Gjest_Eva_*
Skrevet
Når skulle du hatt mens da?

13. november....

Skrevet

Da vet jeg ikke hvor lenge det har hensikt å vente, men kanskje noe sånt som 3 dager fra forrige test?

Med neste test tror jeg at jeg ville ha gjort alt helt etter boken med morgenurin for å være sikker på å få det mest nøyaktige resultatet.

Lykke til i alle fall :)

Gjest Gjest_Eva_*
Skrevet
Da vet jeg ikke hvor lenge det har hensikt å vente, men kanskje noe sånt som 3 dager fra forrige test?

Med neste test tror jeg at jeg ville ha gjort alt helt etter boken med morgenurin for å være sikker på å få det mest nøyaktige resultatet.

Lykke til i alle fall :)

Takk for svar og støtte :) Skal prøve igjen om noen dager ja, hvis ikke mens allerede er kommet, så får jeg se....

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...