Gjest Gjest_Bolla piggsvin_* Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Jeg har opplevd utroskap,men det er mange år siden. men jeg har også opplevd i ettertid mange løyner,oppdiktning av historier,kriminelle ting,skryt , juks og alt dette er jo også å bedra noen. Jeg levde og var gift inn i et slikt forhold. Etter noen år så mister man sexlysten,man tenker ikke på det. Det som bandt oss sammen når vi hadde det som værts falt også vekk. Men så lurer jeg på en ting....... Hvis den ene partneren gjør sånt om igjen og om igjen og dama går da og finner en annen å koser seg med......hvorfor er kjønnsorganet til kvinnen så mye mer alvorlig å bruke den ene gangen eller flere ganger når hun tålmodig har svelget drøssevis med kameler i åresvis ?? Hvorfor mener mannfolk at det er mye verre ? Hvorfor er den biten mer hellig i forhold til alt annet ? Hvorfor glemmer mannfolk hva de selv har gjort ? Det må sies at jeg har ikke vært utro. Men etter min erfaring i mange år,så er det mye mer enn sex som definerer et forhold og det og være tro. Man skal jo være tro og ærlig i alt man gjør. Det forbauser meg hvilken dobbeltmoral visse mennesker har og jeg koker bare jeg tenker på det. Hvis en mann har rasert sjela mi i åresvis , hva hadde det egentlig gjort om jeg hadde sex med en annen for å føle meg levende igjen ?? Snakket med en mann om dette og han så skjevheten i dette og var helt enig med meg,men det er mange menn som går der og tror de kan gjøre hva fader de vil...... Er det her det ordtaket kommer inn i bildet om at "vi damer sitter på ei gullgruve"kommer inn i bildet eller For det kan ikke ha noe med alenemødre og penger å gjøre,for sist jeg sjekka så bli man ikke rik av å være alene med barn,man får ikke mindre huslån,billigere strøm,bensin eller avslag på mat og klær heller pga status. Og hvis mannfolk tror dette, ja da er de dummere enn jeg trodde. Men hvorfor er kjønnsorganet til dama mer verd enn 100 løyner og slike bedrag ?
Gjest Gjest_Bolla piggsvin_* Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Dere må det vel ha noen meninger om dette emnet vel ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå