Gjest frusterert Skrevet 19. november 2007 #1 Del Skrevet 19. november 2007 Hei. Jeg har bare et ganske enkelt spørsmål. Er det noen som hvet om det er noen måte å få MINDRE lyst på sex????? Jeg er voksen, og har to små barn som jeg forguder over alt i verden. Og verdens beste kone på alle andre områder enn den sexuelle. Hun vil/kan ofte ikke ha sex, og er ærlig talt ikke no spesielt interesert i det utover det å bli gravid. Det kan godt gå måneder mellom hver gang vi har no som likner på sex. (samleie, oralsex eller onani). Så det i bryte ekteskapet er ikke no alternativ Det å være utro er i vertfall ikke no alternativ Derfor trenger jeg no som kan sette ned min egen sexlyst, kansje på hennes nivå - da ville nok alt vert mye lettere. alle seriøse råd tas mot med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnillMito Skrevet 19. november 2007 #2 Del Skrevet 19. november 2007 Kastrering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
W. Wallace Skrevet 19. november 2007 #3 Del Skrevet 19. november 2007 Hva med å gå inn for å få din kone til å like sex? Det hadde vært min plan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldebaran Skrevet 20. november 2007 #4 Del Skrevet 20. november 2007 Hvorfor vil/kan hun ikke ha sex så ofte? Og jeg ville så absolutt prøvd å få henne til å like det bedre! Bedre for deg, og jeg ville da tro at hun kunne fått det bedre også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viren Skrevet 20. november 2007 #5 Del Skrevet 20. november 2007 Hvorfor vil/kan hun ikke ha sex så ofte? Og jeg ville så absolutt prøvd å få henne til å like det bedre! Bedre for deg, og jeg ville da tro at hun kunne fått det bedre også Enig i dette, det er jo trist at dere ikke skal ha et godt sexliv sammen - det ville definitivt gått ut over humøret mitt, og forholdet etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 22. november 2007 #6 Del Skrevet 22. november 2007 Det er jo ikke noe feil med deg som har lyst på sex! Det er ikke sikkert det er noen strategi å forsøke å få mindre lyst på det... Hva med å for eksempel ikke skjule ronking etc - det kan jo være greit at hun vet at du har større behov og er utilfredsstilt, dersom du ikke har gjort det helt klart. Spør henne om det er noe hun fantaserer om, og bli med på det dersom det er innenfor dine grenser. Fokuser kun på hennes nytelse en stund kanskje? Hvem kan motstå en mann som gjør akkurat som man sier i senga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Don Giovanni Skrevet 26. november 2007 #7 Del Skrevet 26. november 2007 Hei. Jeg har bare et ganske enkelt spørsmål. Er det noen som hvet om det er noen måte å få MINDRE lyst på sex????? Jeg er voksen, og har to små barn som jeg forguder over alt i verden. Og verdens beste kone på alle andre områder enn den sexuelle. Hun vil/kan ofte ikke ha sex, og er ærlig talt ikke no spesielt interesert i det utover det å bli gravid. Det kan godt gå måneder mellom hver gang vi har no som likner på sex. (samleie, oralsex eller onani). Så det i bryte ekteskapet er ikke no alternativ Det å være utro er i vertfall ikke no alternativ Derfor trenger jeg no som kan sette ned min egen sexlyst, kansje på hennes nivå - da ville nok alt vert mye lettere. alle seriøse råd tas mot med takk Kona di har en plikt til å jobbe med seg selv for å bli glad i sex igjen. Aldri hørt om ekteskapelige plikter? Du kan sikkert hjelpe henne på veien, men det høres ut som om dere kanskje skal søke profesjonell hjelp. Jeg hadde aldri i verden blitt værende i et forhold hvor dama ikke var interessert i sex. I en periode av ulike årsaker, ja, men ikke over tid bare fordi hun ikke gidder gjøre noe med problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jørn - myk mann Skrevet 27. november 2007 #8 Del Skrevet 27. november 2007 Kona di har en plikt til å jobbe med seg selv for å bli glad i sex igjen. Aldri hørt om ekteskapelige plikter? Du kan sikkert hjelpe henne på veien, men det høres ut som om dere kanskje skal søke profesjonell hjelp. Jeg hadde aldri i verden blitt værende i et forhold hvor dama ikke var interessert i sex. I en periode av ulike årsaker, ja, men ikke over tid bare fordi hun ikke gidder gjøre noe med problemet. De sliter jo hvis den ene vil og den andre ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 27. november 2007 #9 Del Skrevet 27. november 2007 De sliter jo hvis den ene vil og den andre ikke! Ja og defor bør den som mangler lysten jobbe for å få den tilbake igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viren Skrevet 28. november 2007 #10 Del Skrevet 28. november 2007 Ja og defor bør den som mangler lysten jobbe for å få den tilbake igjen Da jeg manglet sexlyst etter siste svangerskap ville det føltes fryktelig ensomt dersom samboeren min sa "dette er ditt problem, du får finne ut av det". Det beste er jo om man kan være åpen og ærlig med hverandre om forventninger, ønsker og problemer, og prøve å løse dette sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 28. november 2007 #11 Del Skrevet 28. november 2007 Kjemisk kastraksjon kan jo hjelpe... Hvis du vil beholde partner uansett, og dere ikke greier, eller hun ikke kan eller vil, øke hennes interesse for sex, må løsningen slik jeg forstår det være å utvikle alenesexen slik at den blir mest mulig tilfredsstillende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå