lubiluu Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 vi skal gifte oss ute, og jeg har valgt denne sangen hva syntes dere
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Den er kjempefin! Ble helt rørt. Hvor mye av den tror du at dere skal høre? Hele? Blir jo bare finere og finere utover. Hvordan gikk du frem for å velge sang?
lubiluu Skrevet 19. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2007 har alltid likt denne sangen:D vet ikke helt hvor mye, det går jo ann å skru den ned å bare ha den lavt på helt til andre sanger skal spilles... jeg vet ikke helt ennå
Gjest Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 (endret) Jeg har også bestemt meg for å ha denne sangen siden starten av, vel for å være helt ærlig så liker jeg bedre den med el gitar. Ville startet den opp på starten også skrudd den lavt under selve sermonien slik at den funker som bakgrunnsmusikk med mindre du har planlagt noe annet.. Hvor lavt den skal være må man jo prøve seg fram til.. Endret 19. november 2007 av Gjest
Tingelinn Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 vi skal gifte oss ute, og jeg har valgt denne sangen hva syntes dere Utrolig vakker sang!!
Gjest Ballerina Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Den er helt nydelig!! Vi skal ha den som utgangsmarsj!!
~Minni~ Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 Jeg synes også melodien er kjempefin og den må jo passe ekstra bra til en utendørssermoni synes jeg
Gjest smotti Skrevet 19. november 2007 #9 Skrevet 19. november 2007 Den er bare helt nydelig, har leita lenge etter den sangen da det nesten bare er "cover låter" å oppdrive av den! Har prøvd å sunget den for alle jeg kjenner men det de sier da er : det er jo den see you when you get there sangen..hehe
Sympatia Skrevet 20. november 2007 #10 Skrevet 20. november 2007 Jeg skal også ha den! Den er helt fantastisk nydelig og man får sug i magen av den...hihi...
Anea Skrevet 20. november 2007 #11 Skrevet 20. november 2007 Sangen er helt nydelig. Har veeeeldig å spille den versjonen som AnnChristin86 nevner. Liker overraskelsesmomentet i den siden den begynner ganske klassisk, men så "eksploderer" , og på den måten markerer at nå er det høytidelige over og at nå er det FEST! Dessverre synes jeg kvaliteten på Youtube-klippet er altfor dårlig til å bruke, så det blir nok en annen glasang istedenfor. Hadde vi hatt kirkevielse hadde vi garantert valgt den klassiske versjonen som utgangsmarsj!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå