Gå til innhold

Mobil med bra kamera..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

Hei, jeg skal kjøpe meg en ny mobil tenkte jeg. Jeg har ikke noe digitalkamera, så jeg tenkte jeg kunne få en mobil med så bra kamera at jeg ikke trengte noe annet. Men jeg er ikke helt villig til å bruke mangfoldige tusen, hvis jeg ikke må. Jeg vet veldig lite om "piksler og sånn", så lurte på om noen med litt peiling har noen råd? Det er ikke så viktig med så mye annet egentlig. Musikk hadde jo vært fint, men det er ikke så viktig med internett-ting og vekt og størrelse og design og sånn. Hvor mye burde jeg betale for å få et kamera som er "bra nok"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, jeg skal kjøpe meg en ny mobil tenkte jeg. Jeg har ikke noe digitalkamera, så jeg tenkte jeg kunne få en mobil med så bra kamera at jeg ikke trengte noe annet. Men jeg er ikke helt villig til å bruke mangfoldige tusen, hvis jeg ikke må. Jeg vet veldig lite om "piksler og sånn", så lurte på om noen med litt peiling har noen råd? Det er ikke så viktig med så mye annet egentlig. Musikk hadde jo vært fint, men det er ikke så viktig med internett-ting og vekt og størrelse og design og sånn. Hvor mye burde jeg betale for å få et kamera som er "bra nok"?

Spørs hva slags abonnement du har. Den beste kameramobilen er etter min mening SE K850I. Den er billig nå med det rette ab.

SE K810i er også meget bra

Søk på www.kelkoo.no for priser.

Gjest Gjest_jente_*
Skrevet

Men er det ikke veldig stor forskjell på de to ettersom den ene har 5 mpx og den andre har 3,2mpx?

Jeg har Telenorabonnement, djuice zero. Må fortsette med Telenor pga fri familie.

Skrevet

Et mobilkamera kan aldri bli så bra som et vanlig digitalkamera, samme hvor mange mpixler mobilkameraet har.

Skrevet

Du bør isåfall velge en kameramobil md kamera over 2 megapiksler, blir dårlige bilder md 2 megapiksler...Den som er nevnt øverst her sony ericsson k850i tar gode bilder!:) Har faktisk tenkt på dn jeg også, er greit og ha et kamera på mobilen som gir noenlunde gode bilder iallefall, så slipper en drasse med seg digitalkamera i tillegg :)

Skrevet
Et mobilkamera kan aldri bli så bra som et vanlig digitalkamera, samme hvor mange mpixler mobilkameraet har.

Enig i dette her.

Jeg har alltid med meg mobilen med kamera og digikamera :P (eller, hadde, før batterilevetiden på mitt kam. gikk rett i dass...)

Men om du absolutt ikke vil ha mobil og kamera separat er 3mpx mer enn nok til hobbybruk, det er det jeg pleier å bruke på mitt digikam. Store bilder! :)

Så heller en mobil med 3mpx bra bilder enn en mobil med 5 mpx dårlige bilder.

Har inntrykk av at SE mobilene tar myyye bedre bilder enn Nokia. (Har Nokia selv.)

Skrevet

Den nye til LG, KU990, Viewty har et veldig bra kamera. Det har Schneider-Kreutznach-sertifisert optikk. Mobilen kommer til salgs her i landet til fredag. Søk litt rundt på den og du får masse tester og erfaringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...