Gå til innhold

Tatovere sminke

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kari_*
Skrevet

Er det noen som har tatovert på øyenbryn?Hva kostet det, hvordan funker det, fornøyd med resultatet?Noen bra steder å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har selv aldri vurdert dette, men har hørt om folk der "sminken" etter noen år har på en måte flytt utover og blitt sjollete. Dette er ikke førstehåndskunnskap, men kansje noe å tenke etter.

Skrevet

Flere av mine venninner har tatovert øyebryn, og det ser veldig fint ut. Det som er viktig å tenke på er at du må fortsette å "fylle på" rundt 3. hvert år for at fargen skal holde seg fin. For du mener vel make up tatovering, og ikke vanlig tarovering..?

Selv har jeg tatovert øynene (en smal sort strek langs vippekanten) og leppene mine og er veldig fornøyd :)

Jeg bruker ikke sminke i hverdagen, så dette er det beste for meg.

Prisen er rundt 3 500,- - 4 000,- første gang og rundt 2 000,- for etterfyll.

Skrevet

Jeg har tattovert øyenbrynene og har aldri angra et sekund!! Gjorde det første gang i sandnes, fylte på ca 3 år etterpå på majorstua http://www.hudpleieklinikken.no/?section=activeMakeup#dest. Hun som heter Solvår der er kjempeflink! :) Finner perfekt form og farge. En sparer utrolig med tid på det, og kan våkne MED øyenbryn uansett hehe :ler:

Før måtte jeg tegne dem hver dag, og kunne ikke farge de pga jeg har veldig lyse øyenbryn og hårene "strutter" til alle kanter :eeeh: Nå vil jeg ha eyeliner neste gang :) Det fine med make up tatovering er at det ser ikke "sminka" ut, det rammer inn på en fin naturlig måte :)

Gjest hyggelig
Skrevet

men er det ikke sånn at det bare er selve huden som blir (makeup) tatovert? jeg ser for meg at når man tatoverer øyenbrynene,så blir det liggende en "strek" med tatovering under de lyse øyenbrynene? hvordan får de det til å se naturlig ut uten å tatovere selve håret?(noe jeg ikke tror er mulig å gjøre?)

Skrevet (endret)
men er det ikke sånn at det bare er selve huden som blir (makeup) tatovert? jeg ser for meg at når man tatoverer øyenbrynene,så blir det liggende en "strek" med tatovering under de lyse øyenbrynene? hvordan får de det til å se naturlig ut uten å tatovere selve håret?(noe jeg ikke tror er mulig å gjøre?)

Hvis en napper bort hårene som er under tatovering"streken" synes det faktisk ikke. Bare de første dagene, da det enda er litt skorper. Elrs glir det faktisk fint til, for og si det sånn :) Hvis du klikker på linken jeg la inn på innlegget over, kan du se før og etter bilder. Ingen har noen gang sett at jeg har "strek" på øyenbrynene mine, bare fått skrøyt over hvor fine de er :)

Her kan du se :)http://www.solhegge.com/behandling/bryn.htm

Endret av Skytte81
Gjest hyggelig
Skrevet

i den linken synes jeg det var ca 50% som ble merkbart bedre med tatoveringen, og 50% som faktisk ble seende litt ut som en oversminka fjortis... men ok. hadde vært deilig å fått det gjort, men spørs om jeg er for feig,da. kjipt hvis det viser seg at jeg blir en av de som ser ut som en oversminka fjortis og må gå rundt med det i 2-3år før det forsvinner..

Skrevet
i den linken synes jeg det var ca 50% som ble merkbart bedre med tatoveringen, og 50% som faktisk ble seende litt ut som en oversminka fjortis... men ok. hadde vært deilig å fått det gjort, men spørs om jeg er for feig,da. kjipt hvis det viser seg at jeg blir en av de som ser ut som en oversminka fjortis og må gå rundt med det i 2-3år før det forsvinner..

Forståelig, jeg også grua meg som en helt og var livredd for og få skarpe streker første gangen :overrasket:

Med en gang når en har tattovert dem, blir de skarpe pga sårskorpen. Etter ca 2 uker med god smøring, og skorpene faller av, blir det normalfarge :) Mn ja, de to første ukene må en overleve med og se litt oversminka ut. Men du kan velge i flere farger, og på dn hudklinikken jeg har linka til, er de veldig flinke til å se hva farger og form du passer :) Jeg har selv brune med litt grått i. :sminkedokke:

Gjest Gjest_charlie_*
Skrevet

uff! de øyenbrynene i den linken var helt jævlige. tynne streker av noen fjortis-bryn... nei, dra til dalia i asker. det koster 3900 kr for tre behandlinger, og hun er kjempedyktig! utrolig søt og koselig dame :)

var hos henne, og er superfornøyd.

Skrevet

jeg mener å ha hørt at man kan også tatovere små streker eller prikker i øyenbrynene, dette er forutsatt at du har litt bryn selv, og det gir veldig flott og naturlig resultat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...