Gå til innhold

Sebastian shampo

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_vilde_*
Skrevet

Ser de har et kanontilbud på sebastian shampo på lookfantastic.com. Men er dette en ok shampo? Liker dere merket? Duften etc?

Videoannonse
Annonse
Gjest Morgan le Fay
Skrevet (endret)

Jeg lurer på hva du mener med "kanontilbud"; jeg kunne ikke se noe sånt da jeg tittet innom LF? :klø:

Når det er sagt, har Sebastian OK produkter, men dessverre har de tatt de to beste seriene fra markedet. Laminates gir glans, men inneholder masse silikoner, så man bør bruke renseshampo ganske ofte så ikke håret skal bli for tungt. Xtah er uten silikoner, og er en veldig bra serie, men lukter veldig sterkt av vanilje/sukkertøy, og lukta henger i hele dagen. Body Double tålte ikke hodebunnen min (lukter grapefrukt).

Personlig liker jeg stylingproduktene til Sebastian, men velger heller andre merker når det gjelder sjampo og balsam.

Endret av Morgan le Fay
Gjest Gjest_Vilde_*
Skrevet
Jeg lurer på hva du mener med "kanontilbud"; jeg kunne ikke se noe sånt da jeg tittet innom LF? :klø:

Når det er sagt, har Sebastian OK produkter, men dessverre har de tatt de to beste seriene fra markedet. Laminates gir glans, men inneholder masse silikoner, så man bør bruke renseshampo ganske ofte så ikke håret skal bli for tungt. Xtah er uten silikoner, og er en veldig bra serie, men lukter veldig sterkt av vanilje/sukkertøy, og lukta henger i hele dagen. Body Double tålte ikke hodebunnen min (lukter grapefrukt).

Personlig liker jeg stylingproduktene til Sebastian, men velger heller andre merker når det gjelder sjampo og balsam.

hei igjen,

du må gå inn og sjekke "offers" på LF :) der finner du shampo og balsam til 16 pund...noe jeg syns er billig hvertfall. De selger bl.a Laminates og et par andre som jeg ikke husker navnet på..

I tillegg er det knalltilbud der på Tigi Shampo og balsam til bare 9 eller 10 pund... Julegavetips?

takk for info om hva du syns om merket!! :)

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Aha! :idesmil:

Jeg har gått hos fast hos flere frisører som har ført Sebastian, og har dermed prøvd mye. Men jeg har ikke testet Laminates Sheer, så kanskje den hadde vært verdt et forsøk?

Skrevet

Hos meg stod det 19 pund... Det går ikke under tollgrensa, dessverre. Jeg har prøvd begge, og jeg liker egentlig Sheer best. Men den "blå" lukter best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...