Smørblomsten Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Noen som har sett om Kiwi har begynt å selge pinnekjøtt nå? Og da mener jeg ikke sånne STORE pakker som blir for mye til to personer... Er det røkt eller ikke røkt som er mest vanlig? Jeg husker aldri fra år til år hvilken type pinnekjøtt som er best
Gjest tullfrid Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Jeg så pinnekjøtt på Kiwi senest i går. Hva du mener med store pakker aner jeg ikke, de jeg så var litt over en kilo, akkurat passe for to personer nam nam nam! Røkt eller ikke røkt: det er vel smak og behag, men jeg synes røkt er best! Litt fyldigere smak, åherregud så lyst jeg fikk på pinnekjøtt nå.... siklesiklesikle.....
Smørblomsten Skrevet 18. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2007 Så bra, det er nemlig Kiwi som ligger nærmest og jeg "må" kjøpe imorgen Er det ca 500 gr per person man regner? Mener å huske at det er røkt som er mest salta og dermed må ligger lenger i vann Ett døgn er kanskje passe tid i vann? Nam nam.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå