Gå til innhold

Pringles Rice Infusions

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg og samboeren min, eller er dette rett og slett ikke godt?? Vi synes i alle fall ikke det er noe godt... Har bare smakt den med "red paprika".

Og nå ser det ut som den vanlige Pringles med paprika forsvinner i butikkene? Den som er så gooood!!!!? De har den røde vanlige med salt, men ellers er det liksom bare denne nye rice-greia som er i hyllene.

Noen som vet?

Også så jeg en gammel tråd her, om Pringles Right med 33 % mindre fett. Finnes den fortsatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hater all snacks med paprika-smak, så jeg er kanskje ikke den rette til å uttale meg om den er god eller ikke, men jeg og kjæresten er veldig glad i den med sourcream & onion, og vi synes Rice Infusions er mye bedre enn orginalen. :)

Forresten - vi kjøpte for en stund siden en blå Pringles, med edikk-smak, tror jeg, og den var helt fantastisk! Vi kjøpte den på Ica og ble helt hekta, men neste gang vi var på butikken hadde de den ikke! :o Har lett overalt, men ingen butikker har den. Noen andre som har sett denne på noen butikker? Må ha!

Skrevet

Pringels er verstingen i en acrylamid-test. De billige hos Lidl var faktisk mye bedre. Pringles Paprika hadde 34 ganger høyere konsentrasjon av acrylamid enn den beste i testen!

Skrevet

Fysj... den grønne er best, men det nye påfunnet med RiceInfusions er noe dritt!

Er overhodet ikke det samme.

Den blå tror jeg du får i Sverige.

Det var jo en med fetaost+ noe mer og. Den var jo kjempe god!

*savne*

Skrevet

ris i potetgull blir som kjøttkaka i kvitsaus :ler: (ingen fan av riceInfusions)

Skrevet

Ja, den blå med eddik er kjempegod!

Alt potetgull med eddik er fantastisk, bare synd at de nesten ikke selger noen i Norge.

Så den blå på Ultra for ikke så lenge siden, men har ikke sett etter den i det siste...

Skrevet
Så den blå på Ultra for ikke så lenge siden, men har ikke sett etter den i det siste...

Oj, tar en tur på Ultra i morgen, jeg, da! Håper, håper, håper de har den! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...