Ephemera Skrevet 18. november 2007 #1 Del Skrevet 18. november 2007 Er det bare meg og samboeren min, eller er dette rett og slett ikke godt?? Vi synes i alle fall ikke det er noe godt... Har bare smakt den med "red paprika". Og nå ser det ut som den vanlige Pringles med paprika forsvinner i butikkene? Den som er så gooood!!!!? De har den røde vanlige med salt, men ellers er det liksom bare denne nye rice-greia som er i hyllene. Noen som vet? Også så jeg en gammel tråd her, om Pringles Right med 33 % mindre fett. Finnes den fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 19. november 2007 #2 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg hater all snacks med paprika-smak, så jeg er kanskje ikke den rette til å uttale meg om den er god eller ikke, men jeg og kjæresten er veldig glad i den med sourcream & onion, og vi synes Rice Infusions er mye bedre enn orginalen. Forresten - vi kjøpte for en stund siden en blå Pringles, med edikk-smak, tror jeg, og den var helt fantastisk! Vi kjøpte den på Ica og ble helt hekta, men neste gang vi var på butikken hadde de den ikke! :o Har lett overalt, men ingen butikker har den. Noen andre som har sett denne på noen butikker? Må ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2007 #3 Del Skrevet 19. november 2007 Pringels er verstingen i en acrylamid-test. De billige hos Lidl var faktisk mye bedre. Pringles Paprika hadde 34 ganger høyere konsentrasjon av acrylamid enn den beste i testen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. november 2007 #4 Del Skrevet 19. november 2007 Fysj... den grønne er best, men det nye påfunnet med RiceInfusions er noe dritt! Er overhodet ikke det samme. Den blå tror jeg du får i Sverige. Det var jo en med fetaost+ noe mer og. Den var jo kjempe god! *savne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussemøy Skrevet 19. november 2007 #5 Del Skrevet 19. november 2007 ris i potetgull blir som kjøttkaka i kvitsaus (ingen fan av riceInfusions) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 19. november 2007 #6 Del Skrevet 19. november 2007 Ja, den blå med eddik er kjempegod! Alt potetgull med eddik er fantastisk, bare synd at de nesten ikke selger noen i Norge. Så den blå på Ultra for ikke så lenge siden, men har ikke sett etter den i det siste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 19. november 2007 #7 Del Skrevet 19. november 2007 Så den blå på Ultra for ikke så lenge siden, men har ikke sett etter den i det siste... Oj, tar en tur på Ultra i morgen, jeg, da! Håper, håper, håper de har den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå